
23-04-2011 14:14
Witam, otrzymałem mój pierwszy zakup na ebay. Kupiony zegarek dotarł do mnie z Singapuru ale niestety jest zepsuty. Napisałem do sprzedawcy który zaproponował, żebym mu go odesłał do naprawy.
Wyczytałem w innych postach, że proponujecie wszczęcie w takim wypadku sporu na paypalu. Jakie są plusy rozpoczecia takiego sporu zamiast odesłania towaru do naprawy?
Jak znam życie to na zwrot kasy od sprzedawcy za wysyłkę do Singapuru nie mam co liczyć?
23-05-2011 13:31
Na czym polega zepsucie ? Mechaniczne czyli uszkodzenie na skutek złego transportu ? Czy wewnętrzne - zapewne przed wysyłką jego stan nie był lepszy 😉 - innymi słowy wysłał już spier.... a wie że wysyłka do Singapuru zapewne przekroszy koszt zakupu? I nikomu się to nie opłaci.
Ja kupiłem ostatnio baterię do KU990i i przyszła uszkodzona (poczta UK zawiniła - spier... ją po królewsku - RoyalMail) , wszcząłem spór , sprzedający zobowiązał się do wysłania drugiej. Czekam , zobaczymy 🙂 . Spoko
25-05-2011 11:48
plusy są takie, że jeśli otworzysz spór na paypalu ( a zakładam, że nim płaciłeś ) to paypal zablokuje tymczasowo, ze sprawą do wyjaśnienia Twoje pieniądze na jego koncie
ja bym wogule nie wysyłal towaru, tylko otworzył spór koniec kropka