
14-03-2011 21:20
Witam i proszę o radę bardziej doświadczonych użytkowników.
Co mogę zrobić, jeśli zakupiony towar przyszedł uszkodzony a wygląd paczki nie wskazywał na to. Gdyby paczka była uszkodzona z zewnątrz to bym jej nie odebrała, ale nic nie wskazywało na to, że towar będzie uszkodzony. Dlatego odebrałam, w domu otwieram i widzę, że towar jest pęknięty. Zgłosiłam to już sprzedającemu, on poprosił mnie o zdjęcia paczki i przedmiotu i nie odezwał się jeszcze co dalej. Czy powinnam iść także na pocztę i zgłosić reklamację? Czy sprzedawca sam złoży reklamację przewoźnikowi czy ja muszę walczyć o odszkodowanie na poczcie? Dodam, że zamówiłam dwa takie same przedmioty i tylko jeden z nich dotarł w stanie nie do użycia. Moim zdaniem przyczyną tego, że towar się połamał jest to, że sprzedawca źle zapakował towar(nic nie zabezpieczało towaru od spodu). Nie tak dawno kupowałam ten sam towar u innego sprzedawcy i dotarł cały, bo był dokładniej zapakowany. Czy możliwe jest, że sprzedawca nie uwzględni reklamacji i zwali winę na mnie? Czy sprzedawca może rządać żebym wysłała mu ten bezużyteczy, bo połamany w sposób niemożliwy do sklejenia przedmiot i dopiero wtedy odda mi pieniadze/ bądź wyśle jeszcze raz taki sam przedmiot? Ma na to jakiś określony czas? Czy będę musiała zapłacić jeszcze raz za wysyłkę czy wszystkie koszty bierze na siebie sprzedający? Dodam, że chodzi o przesyłkę z Anglii, więc koszt wysyłki jest niemały.
Z góry dziękuję za pomoc
15-03-2011 12:36
Jezeli placilas poprzez PayPal otworz sprawe ze przedmiot jest niezgodny z opisem i popros o zwrot kasy. Masz na no 45 dni od dokonania zakupu.
Pozdrawiam,
15-03-2011 19:04
tak jak napisał dzieckochmielu nie baw się w żadne wysyłanie towaru, tylko otwórz spór - towar nie zgodny z opisem, najlepiej na paypalu, jeśli tylko nim płaciłaś
masz na to 45 dni od momentu kliknięcia w kup teraz
możesz też napisać do sprzedającego, że towar został uszkodzony, jeśli nie będzie chciał załatwić polubownie wtedy otworzysz spór
15-03-2011 22:58
Sprzedawca chce chyba załatwić sprawę polubownie, bo odpisał, że wyśle nowy towar, więc narazie nie otwieram sporu. Dziękuję za wszelkie rady