
Royal Mail (opóźnienia z wysyłką)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
25-02-2013 11:35
Witam!
Przeszło dwa tygodnie temu zakupiłem dwie wody perfumowane, sprzedawca (jak twierdzi) poprawnie nadał przesyłkę, dostałem nawet tracking number - do śledzenia paczki...
Problem w tym, że wchodząc na stronę www Royal Mail i wyszukując mój nr przesyłki dostaje następujący komentarz:"Your item, posted on 15/02/13 with reference xxxxxxxxxxxxxx has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas." - jeżeli db rozumiem, moja paczka od 10 dni czeka na wysyłkę do Polski? Czy możliwe jest zagubienie/zniszczenie tej przesyłki - czy to normalny czas, w którym brytyjska wysyła międzynarodową pocztę? Powiedzcie jak wygląda sprawa z reklamacją - gdzie skierować pismo, po jakim czasie, jakie są warunki otrzymania rekompensaty po ewentualnej stracie paczki?
Z góry dzięki za odpowiedź
Odp.: Royal Mail (opóźnienia z wysyłką)
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
28-02-2013 15:41
zadzwoń do swojego oddzialu GLS, bo to oni mają tą przesylke i podaj im ten tracking co dostales od sprzedawcy, natomiast nie dzwon na ogolnodostepna infolinie GLS (bo oni tam gie wiedza ;/)
Czy możliwe jest zagubienie/zniszczenie tej przesyłki -(...)
nie ma takiej mozliwosci
Powiedzcie jak wygląda sprawa z reklamacją - gdzie skierować pismo, po jakim czasie, jakie są warunki otrzymania rekompensaty po ewentualnej stracie paczki?
otwiersz spor, ze jeszcze nie otrzymales przedmiotu i finito
to sprzedawca sklada ewentualna reklamacje w swojej placowce pocztowej

