
08-01-2011 11:19
Reakcja sprzedającego na mój spór jest dla mnie zadowalająca, tzn sprzedawca obiecuje mi zwrot pieniędzy. Ale mija za niedlugo okres, gdzie spór zostanie zamknięty, a moja zwrotna paczka jeszcze chyba do nich nie dotarła. Czy w takim przypadku mam przekształcić spór w roszczenie?
08-01-2011 17:07
przeksztalc w roszczenie i zamknij spor dopiero jak wplyna pieniadze. Obiecanki...
14-03-2011 14:46
!!!! PILNE!!!!!! Moja sprawa jest bardzo podobna kupilem amortyzator rowerowy za 1500 zl z niemiec. przesylka przyszla ale przedmiot okazal sie wadliwy. odeslalem spowrotem celem naprawy w autoryzoweanym serwisie( umowilem sie ze jesli naprawia to odesle widelec jesli nie to pieniadze) teraz dobiega koniec sporu(19 03) ale niestety jak to z naprawami bywa przeciaga sie to zawsze (2 tyg w serwisie) decyzje co dalej musze podjąć teraz nie mam ani pieniedzy ani amortyzatora.
kontakt mam ze sprzedajacym b dobry ae co dalej??? co mam dalej zrobic co jesli uznam ze sprawa jest nie zakończona(90 dni mija) co w przypadku pozytywnego zamkniecia sprawy. jak to teraz zalatwić ?????
14-03-2011 20:01
Przeksztalc w roszczenie i jak amortyzator Ci przysla spowrotem do domu to wtedy mozesz anulowac roszczenie.
15-03-2011 10:07
tzn jesli dobrze rozumiem w centrum rozstrzygania sporow musze oznaczyc opcje ze moja sprawa nie została pozytywnie rozpatrzona ???? czy to o to chodzi bo za kazdym razem mam tylko 3 mozliwosci do wyboru:
1- chce sie skomunikowac ze sprzedawca,
2- chce zamknac sprawe i zostala pozytywnie zalatwiona,
3- problem nie rozwiazany chce zglosic tego sprzedawce do ebay security team
wielkie dzieki za pomoc 🙂