anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedajacym i przesyłką.

Hej.


Kupiłem przedmiot 8.05.13. Od razu dostałem nr przesyłki i z trakingu wynika że:


http://awesomescreenshot.com/0791a125ba


została jakby zwrocona do nadawcy.


 


Dziś wyklikałem w kontakt do sprzedajacego (okazało sie że otworzyłam jakis "case")


Zapytałem o co chodzi z przesyłką. Dostałem odpowiedź:


 


"I apologize for the inconvenience, I am not sure what usps was thinking on this one. We can reship it out to you. Could you please go ahead and close the case?


 


Odpisałem że chcę powtórną wysyłkę i nie zamknę sprawy dopóki nie dostanę paczki. Odpisał:


 



"We can reship the item but we really need the case closed. You can clearly see the mistake was on USPS's part and not ours. "


 


Co zrobić? Zamknać sprawę? Boje sie że jak bedą znów problemy to nie bede mogl nastepnej sprawy otworzyc i zostanę z niczym.


Sprzedający ma ponad 20000 pozytywów. Pomóżcie.

Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Problem ze sprzedajacym i przesyłką.

Nie zamykaj. Poinformuj go jeszcze raz (poprzez centrum rozstrzygania odpowiadając na tą otwartą sprawę), że prosisz o ponowną wysyłkę ponieważ zapłaciłeś za przedmiot. Ja bym jeszcze dodał, że jak otrzymam przedmiot i wszystko będzie dobrze to dodam pozytywny komentarz.

Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź