
Problem ze sprzedajacym i przesyłką.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-05-2013 18:11
Hej.
Kupiłem przedmiot 8.05.13. Od razu dostałem nr przesyłki i z trakingu wynika że:
http://awesomescreenshot.com/0791a125ba
została jakby zwrocona do nadawcy.
Dziś wyklikałem w kontakt do sprzedajacego (okazało sie że otworzyłam jakis "case")
Zapytałem o co chodzi z przesyłką. Dostałem odpowiedź:
"I apologize for the inconvenience, I am not sure what usps was thinking on this one. We can reship it out to you. Could you please go ahead and close the case?
Odpisałem że chcę powtórną wysyłkę i nie zamknę sprawy dopóki nie dostanę paczki. Odpisał:
"We can reship the item but we really need the case closed. You can clearly see the mistake was on USPS's part and not ours. "
Co zrobić? Zamknać sprawę? Boje sie że jak bedą znów problemy to nie bede mogl nastepnej sprawy otworzyc i zostanę z niczym.
Sprzedający ma ponad 20000 pozytywów. Pomóżcie.
Problem ze sprzedajacym i przesyłką.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
16-05-2013 21:08
Nie zamykaj. Poinformuj go jeszcze raz (poprzez centrum rozstrzygania odpowiadając na tą otwartą sprawę), że prosisz o ponowną wysyłkę ponieważ zapłaciłeś za przedmiot. Ja bym jeszcze dodał, że jak otrzymam przedmiot i wszystko będzie dobrze to dodam pozytywny komentarz.

