Poczta Polska - Lenistwo

Witam po raz kolejny.

Znowu problem podobny.

Niedawno kupiłem w USA mały zegarek za który zapłaciłem łącznie z wszelkimi opłatami celno-podatkowymi.

Znowu tradycyjnie łapę na w/w przesyłkę położyła nasza leniwa poczta.

Dostałem zawiadomienie o nadejściu wspomnianej przesyłki z powiedzmy "prośbą " o podanie wartości i zawartości w/w paczki.

Wysłałem im informacje łącznie z fakturą z Ebay na której widnieje pobrana opłata celna z numerem IOSS.

W odpowiedzi dostałem pismo o charakterze  lakonicznej i automatycznej sekretarki.

Zero odpowiedzi rzeczowych na wysłane wcześniej moje dokumenty.

Odpisałem ponownie o zapoznanie się z wcześniej wysłaną dokumentacją.

Obawiam sie jednego ze znowu będą olewali do czasu aż minie 14 dni i odeślą kolejną przesyłkę do nadawcy.

Czy jest jakiś sposób na ukrócenie takich praktyk jakich dopuszcza sie Poczta Polska.

Będę wdzięczny za podpowiedzi

Pozdrawiam

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Poczta Polska - Lenistwo

Hej i jak sprawa się rozwiązała?

Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Poczta Polska - Lenistwo

Paczka wróciła z powrotem a ja nie odzyskałem kasy mimo założonego sporu.

Ebay dał takie uzasadnienie ,że to nie wina sprzedawcy i zwrot mi się nie należy.

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź