PRZESYŁKA Z JAPONII

Witam, jako że jestem tutaj początkująca..to pewnie będę tutaj często zaglądać Emotikon: Szczęśliwy dlatego na obecną chwilę..chciałabym uzyskać odpowiedzi na powyższy temat..czyli np: Standard International Shipping. Czy ten rodzaj wysyłki można śledzić..od początku do samego końca ? z góry dziękuję za odpowiedzi 😉

Wiadomość 1 z 6
ostatnia odpowiedź
5 ODPOW. 5

PRZESYŁKA Z JAPONII

mozna sledzic od poczatku do konca

**************************************
Wiadomość 2 z 6
ostatnia odpowiedź

PRZESYŁKA Z JAPONII

Dziękuję;) a czy sprzedawca..z jakiego kolwiek kraju, otrzymuje potwierdzenie że przesyłka została doręczona ?

Wiadomość 3 z 6
ostatnia odpowiedź

PRZESYŁKA Z JAPONII

o ile wiem to zawiadomienie otrzymuje w USA gdy wysyla uzywajac ebayowskiego  Global Shipping Program. Gdy ma zaznaczone oczywiscie ze chce otrzymywac zawiadomiena. Gdy wysyla inaczej to musi sprawdzic chyba ze wysyla poczta i zaznaczy ze chce otrzymywac zawiadomienia. Malo kto z tego korzysta bo przy wiekszej sprzedazy wywoluje to nawal email.

**************************************
Wiadomość 4 z 6
ostatnia odpowiedź

PRZESYŁKA Z JAPONII

GSP to jeden z gorszych form wysyłek na pewno drogi. (cztaj płacisz dużo)

Owszem monitorowanie jest ale na terenie Polski dostarcza InPost a tu już obsługa jest średnia.

Nawet bardzo średnia. Ostatnio mi np kurier porzucił (zostawił) przesyłkę pod drzwiami i stwierdził że to jest OK. 

Przesyłka porzucona znaczy doręczona.

 

Ale do rzeczy.

Jeśli z Japonii to jak z każdego kraju są te monitorowane i nie monitorowane oczywiscie te monitorowane są droższe 

Oczywiście wszystko zależy za ile się kupuje i ile to kosztuje oraz koszty przesyłki.

A o to już trzeba pytać sprzedawcę ....

Jeśli jest kumaty i dogadany to można z nim dojść do porozumienia.

 

Czyli zasada pytać sprawdzać i ustalać., najkorzystniejszy sposób dla siebie transportu.

 

Wiadomość 5 z 6
ostatnia odpowiedź

PRZESYŁKA Z JAPONII