
30-08-2013 16:11
Witam:)
Kupiłem przedmiot w Wielkiej Brytanii od sprzedawcy u którego kupowałem już nie raz. Paczki zawsze dochodziły po 5-10 dni.
Teraz paczka nie doszła,a jest już 22 dni od wysyłki. Pisałem z sprzedawcą, że jeszcze poczekam z tydzień. Sprzeawca jest OK. Potwierdził mi ,że jezeli nie dojdzie przesyłka to zwróci mi koszty, bo jak się okazało nie ma trackingu paczki.
Jak to się odbywa mam zwrócic się do Paypal-a, otworzyć spór.
Czy zwrócone będzie cały koszt tzn. przedmiot + przesyłka?
Jak to formalnie i dobrze byłoby załatwić??? jezeli oczywiscie przedmiot nie dojdzie.
30-08-2013 19:27
Nalezy otworzyc spor i nia zamykac dopoki nie otrzymasz zwrotu calosc naleznosci. Jesli trzeba ingerencji Paypala to nalezy eskalowac spor do rangi roszczenia.
03-09-2013 13:05
Gdy bedzie zwrot w walucie GBP na moje konto Paypal to jak to będzie przeliczane.
Na paypal mam założone PLN i USD.
Co będzie lepiej: zakładac GBP ???, czy bedzie jakieś przewalutowanie na PLN.
Bo waluta GBP może się mi przydać do zakupu., tylko waluta podstawowa jest w PLN i czy to się mi przyda???