Mały problem ze sprzedawcą w USA

Wylicytowałem ostatnio zestaw ubrań dla mojego dzieciaka na ebayu w USA. Udało mi się to w bardzo atrakcyjnej cenie. Otrzymałem fakturkę, którą zapłaciłem paypalem. I jak już oczekiwałem na informację o wysyłce, sprzedawca napisał mi, że muszę dopłacić do kosztów wysyłki 8 dolarów (bo niby myślał, że będzie kosztowało $15, a wyszło $23). Co prawda kwota nie wielka, ale uznałem, że przecież to nie moja wina, a za błędy trzeba płacić, przynajmniej częściowo, więc napisałem sprzedającemu, że w takim układzie mogę dopłacić $6 (zakładałem, że w ostateczności zapłacę $8, ale to było tak dla zasady). Chwilę później otrzymałem informację o zwrocie kasy i krótką informację od sprzedawcy, że on nie akceptuje mojej propozycji. Trochę mi szkoda taj aukcji i uważam, że sprzedawca dodatkowo nie bardzo chciał sprzedać towar w cenie jaką wylicytowałem i wykorzystał argument. Mam jednak pytanie, czy można w takiej sytuacji go "skarcić" za takie zachowanie (oczywiście po za ewentualnym negatywem). No bo kiedyś może pójść np. o większą transakcję.
Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Mały problem ze sprzedawcą w USA

mozes tylko go skarcic emailem lub negatywem.
Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Mały problem ze sprzedawcą w USA

Wysłałem mu e-maila w którym zasugerowałem szczeniackie zachowanie i postraszyłem negatywem (a miał dobrą kartotekę)i pomogło - stwierdził, że po konsultacji z innymi ebayowcami uznaje moją racje, że to jego wina i przystał na moją wcześniejszą ofertę i się dogadaliśmy :).
Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź