
Kupiłem w USA i towar jest on hold
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-11-2009 20:45
Witam
kupiłem płytę CD w USA. Wypełniłem dane do zapłaty kartą, ale pojawia się komunikat:
This order is currently "on hold". Please contact your credit card bank to validate sufficient funds are available to complete this purchase and the appropriate billing address information is on file. Once complete, you may contact help@outpostmediadeals.com to receive further instructions on how to complete this transaction. Please include the IDs of all relevant auctions in this order. Please do not include any credit card numbers in your correspondence.
To absurd. Na koncie i karcie mam dostateczną ilość środków. Koszt tej płyty z przesyłko to 20 złotych. Co zrobić teraz? Wysłałem do nich maila z informacją, że z kontem i kartą jest wszystko ok.
Doradźcie coś
Dzięki, pozdrawiam
kupiłem płytę CD w USA. Wypełniłem dane do zapłaty kartą, ale pojawia się komunikat:
This order is currently "on hold". Please contact your credit card bank to validate sufficient funds are available to complete this purchase and the appropriate billing address information is on file. Once complete, you may contact help@outpostmediadeals.com to receive further instructions on how to complete this transaction. Please include the IDs of all relevant auctions in this order. Please do not include any credit card numbers in your correspondence.
To absurd. Na koncie i karcie mam dostateczną ilość środków. Koszt tej płyty z przesyłko to 20 złotych. Co zrobić teraz? Wysłałem do nich maila z informacją, że z kontem i kartą jest wszystko ok.
Doradźcie coś
Dzięki, pozdrawiam
Wiadomość 1 z 4
3 ODPOW. 3
Kupiłem w USA i towar jest on hold
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
03-11-2009 02:43
Wiadomość 2 z 4
Kupiłem w USA i towar jest on hold
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-11-2009 09:34
Dzięki za odpowiedź. Minął tydzień i nikt się nie odezwał. Chcę anulować transakcję. Jakieś sugestie? Będę wdzięczny. Pozdrawiam 🙂
Wiadomość 3 z 4
Kupiłem w USA i towar jest on hold
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
10-11-2009 16:31
jesli jeszcze nie zaplaciles to w sumie jesli nic nie zrobisz a sprzedawca nie otworzy sporu nic sie chyba nie stanie a negatywa tez nie dostaniesz. to sprzedawcy powinno zalezec na anulowaniu transakcji bo zaplacil za wystawienie i prowizje wiec moze napisz zeby, jesli nie chce kontynuowac , anulowal transakcje poprzez http://resolutioncenter.ebay.com / (wersja polska http://resolutioncenter.ebay.pl/)
Wiadomość 4 z 4

