Termin dostarczenia paczki minął 2 tygodnie temu. Chciałem odzyskać pieniądze więc podjąłem odpowiednie kroki. Do wczoraj wyświtlalo mi się
"eBay Customer Support has placed the case on hold until Aug. 3 to allow time to provide additional documentation."
Wchodzę teraz i pisze mi "Aug.4".
Jutro będzie pewnie "5". Paczka ewidętnie została zgubiona w Global Shipping Center, leży tam już prawie od miesiąca. Będę czekał aż któryś z pracowników stwierdzi "ehh chyba ta paczka naprawdę nie dojdzie, widać będe musiał wyłaczyć youtube i zając się robota papierkową przez następne 5 minut" ? Czy będą mi w nieskończoność zmieniać termin?
Płacone było przez paypal, mam nadzieje, że zwrócą mi nie tylko pieniądze za przedmiot ale także za Global Shipping, za który zapłaciłem 28$ żeby zgubili paczke - to są chyba jakieś żarty swoją drogą.