W styczniu kupiłam płytę CD, jak się okazało miała fabryczną wadę. Kontaktowałam się ze sklepem, wysłałam zdjęcia, kontaktowałam się także z PayPal aby dowiedzieć się jak odesłać przedmiot w ramach bezpłatnej wysyłki.
Sprzedawca napisał, że wyśle mi drugi egzemplarz (samo CD) i mam czekać, nie podał adresu na jaki mam wysłać wadliwy produkt. Zakup 5 stycznia, reklamacja 16 stycznia, do dziś nie ma żadnej przesyłki. Oczywiście kontaktowałam się ponownie i ponownie mam czekać, bo CD zostało wysłane.
Dzisiaj mija termin wystawienia opinii do tej transakcji, jaki wystawić komentarz? - negatywny czy neutralny?
To nie był mój pierwszy zakup w tym sklepie i zawsze transakcje przebiegały idealnie. Poczta Polska też ma duże opóźnienia w dostarczaniu przesyłek, ostatnio dostałam list po 4 miesiącach, więc też nie chcę niesłusznie kogoś obwinić, ale nie mam też żadnego potwierdzenia, że CD zostało wysłane.
Oczywiście zamierzam otworzyć spór w paypal, ale na to mam jeszcze czas do lipca.
Będę wdzięczna za każdą opinię.