
Zakładać spór czy czekać na paczkę ?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
01-02-2017 19:31
Towar kupiono z USA w dniu 01 stycznia poprzez PayPal i jest objęty ochroną kupujących. Przesyłka to "USPS First Class Mail International / First Class Package International Service". Szacowana dostawa: w ciągu 9-15 dni roboczych.
Śledzenie przesyłki:
In Transit to Destination
Jan-06-17, 05:29 AM
Departed
Jan-05-17, 21:25 PM, LOS ANGELES
Arrived
Jan-05-17, 13:42 PM, LOS ANGELES
Processed Through Facility
Jan-04-17, 18:51 PM, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrived at USPS Origin Facility
Jan-04-17, 17:29 PM, LOS ANGELES, CA 90009
Arrived at Facility
Jan-04-17, 05:29 AM, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Departed USPS Origin Facility
Jan-03-17, 21:04 PM, MORENO VALLEY, CA 92553
Arrived at USPS Origin Facility
Jan-03-17, 20:58 PM, MORENO VALLEY, CA 92553
Acceptance
Jan-03-17, 13:32 PM, RIVERSIDE, CA 92507
Od dnia 6 stycznia brak śladu po przesyłce. Kontaktowałem się ze sprzedającym, aby dowiedział się od przewoźnika dlaczego status nieaktualizowany i kiedy mogę się spodziewać przesyłki.
Niestety nic konkretnego oprócz skierowania mnie na stronę śledzenia paczki od niego nie uzyskałem. Po trzeciej próbie kontaktu odpisał tylko "We are very sorry about that" i żadnego z nim kontaktu.
Co robić ? Zgłaszać problem na pay palu czy jeszcze czekać i ile?
Zakładać spór czy czekać na paczkę ?
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-02-2017 01:37
System sledzenia szwankuje, niedopracowany - przesylki wedruja po swiecie lub w te i we wte lub gdzies utykaja ale w wiekszosci sie znajduja
poczekaj jeszcze troche ale nie przegap terminu otwracia sporu
ten watek jest o tym

