
11-12-2016 19:20
witam,
skorzystałem z tej promocji , ale opłata za subskrypcję i tak pojawiła sie na fakturze, zero odpowiedzi z działu obsługi klienta,
czy ktos ma równiez podobny problem?
tylkomuzyka
12-12-2016 11:52
To błąd i pracują nad jego rozwiązaniem.
18-12-2016 16:58
Ja mam to samo wziołem aby zobaczyć co i jak. I teraz przeczytałem regulamin bbaaaardzo dokładnie i jest tam napisane że w wyjatkowych sytuacjach będzie to na fakturze i jak czytamy dalej należy to zapłacić a nastepnie pisać do działu obsługi klienta o zwrot jak nie napiszesz to ci nie zwrócą. Anulować nie mozesz bo zapłacisz (przed 90 dniami) zmienisz poziom zapłacisz. Powiem tak dałem sie zrobić w wała i uważaj i TY. Pozdrawiam
18-12-2016 19:53
POMOCY !!!!!!! Witam , może ktoś mi pomóc . Zmieniłam sklep na duży ( miał byc 90 dni darmowy). A za opłaty subskrybcyjne i jednorazowe w tym miesiacu mam do zaplaty 570 zł moze ktoś mi pomóc , moze mam zaznaczone coś nie tak. Naprawde jestem załamana,tu swieta czas prezentów, a mój budżet - 570 zl . Dziekuje z góry
20-01-2017 14:09