
21-04-2020 14:22
Witam wszystkich.
Wielka prośba o pomoc. Nie korzystam zbyt często z ebay i nie wiem jak zadziałać.
03.04.2020 złożyłem i zapłaciłem za zamówienie przez paypal z kartą kredytową.
06.04.2020 zamówienie anulował sprzedający.
Koresponduję ze sprzedawcą, ale on nie widzi żadnego problemu po swojej stronie.
Ja jeszcze nie potwierdziłęm anulacji - tak sugeruje opis tej czynności
Do tej pory nie mam zwrotu na karcie kredytowej. Chodzi o kwotę około 225 zł przeliczoną z GBP.
Może to coś po stronie PayPal? Ostatnio PayPal mi ograniczył konto ze względu na jakieś braki w dokumentach.
Prośba o radę co mogę zrobić w tej sytuacji.
21-04-2020 17:41
Skontaktuj sie z karta. Oni widza zwrot juz po kilku dniach.
22-04-2020 12:34
Karta kredytowa jest z Alior. Na wykazie transakcji nie ma żadnego zwrotu.
W jakim celu mam się z nimi kontaktować? Czy Alior mógł coś wstrzymać ?