
Użytkownik niezalogowany, sprawdzenie statusu zamowienia
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
07-05-2020 19:48
Czy jest możliwość sprawdzenia statusu zamówienia, jeżeli zakup dokonany był bez logowania?
Wiadomość 1 z 2
1 ODPOWIEDŹ 1
Użytkownik niezalogowany, sprawdzenie statusu zamowienia
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
08-05-2020 00:18
W email potwierdzajacym zakup jest instrukcja jak sprawdzic status jak rowniez kod dostepu do konta goscia.
Jesli kodu nie ma to pozostaje kontakt ze sprzedawca. Poczekaj az minie spodziewany termin dostawy.
W email jest link do sprawdzania zamowienia, tam wybierz "kontakt ze sprzedawca"," nie otrzymalem jeszcze przedmiotu", a nastepnie "nie, chce skontaktowac sie ze sprzedawca" (czy cos w tym rodzaju).
Wypelnij detale o ktore pytaja i wyslij.
Jesli kodu nie ma to pozostaje kontakt ze sprzedawca. Poczekaj az minie spodziewany termin dostawy.
W email jest link do sprawdzania zamowienia, tam wybierz "kontakt ze sprzedawca"," nie otrzymalem jeszcze przedmiotu", a nastepnie "nie, chce skontaktowac sie ze sprzedawca" (czy cos w tym rodzaju).
Wypelnij detale o ktore pytaja i wyslij.
Wiadomość 2 z 2

