Problem z kupującym

Dzień dobry,

 

także nadziałam się na nieuczciwego kupującego.

 

Wysłalam mu towar, za który zapłacił przez Paypal i który otrzymał, a teraz domaga się zwrotu pieniędzy twierdząc, że jest nieautentyczny chociaż ma wszystkie metki. 

 

Jako, że to odsprzedaż pamiętam, w którym sklepie go kupiłam i poprosiłam ich o potwierdzenie autentyczności produktu. Myslicie, że takie potwierdzenie może przychylić ebay na moja korzyść? i czy w takiej sytuacji sama powinnam otworzyć spór?

 

Na rządanie zwrotu napisałam wiadomość potwierdzającą autentyczność i dowodzącą, że towar, który wyslałam wygląda identycznie jak ten ze sklepu, z którego jest metka, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Rozumiem zatem, że kupujący ma w dupie gadke ze mną i czeka aż ebay zwróci mu pieniędze.

 

Myslicie, że mam jakąś szansę nie zostać potraktowana jak oszustka i przekonać ebay, że jestem fair? 

 

Pozdrawiam,

Kasia 

Wiadomość 1 z 1
ostatnia odpowiedź
0 ODPOWIEDZI 0