Paypal problem

Witam moje konto na paypal zostało zablokowane proszony jestem przesłać im pisemną autoryzację płatności z dnia 06.07.2011 w wysokości 25.00
PLN. Co ja musze w takiej chwili zrobić ?

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Re: Paypal problem

Zadzwoń to miły pan ci powie


 



tel.paypal - 0801 386686


Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Re: Paypal problem

marczakowiexd
Użytkownik

A mi PayPal zablokował konto, gdy do nich zadzwoniłem powiedzieli że mam się nie martwić, że wystarczy im:


-zamiast wyciągu dokumenty założenia konta (konto mam krucej niż miesiąc)


-zamiast faktur na zakupione towary umowa kupna sprzedaży (kupuję telefony od osób prywatnych)


-zaświadczenie o zameldowaniu


-dow. osobisty


Gdy im to dostarczyłem dostałem takiego maila:



Odwołanie od decyzji firmy PayPal odrzucone Od: service@paypal.pl   (więcej) dnia: 28 marca 2012 7:10 Szanowny Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest Tomasz Marczak). Ważna informacja Po przeanalizowaniu Pana konta PayPal stwierdziliśmy, że prowadzona przez Pana działalność związana jest z nadmiernym ryzykiem, dlatego postanowiliśmy podjąć odpowiednie kroki w celu zamknięcia Pana konta. Zdecydowaliśmy zakończyć naszą współpracę, aby chronić firmę PayPal oraz innych użytkowników systemu PayPal przed ryzykiem strat finansowych oraz innych doświadczeń, które mogą niekorzystnie wpłynąć na opinię o oferowanych przez nas usługach. Dostęp do środków na koncie Podjęta przez nas decyzja wiąże się z odpowiednim rozporządzeniem zgromadzonych na Pana koncie środków. Ponieważ istnieje ryzyko zgłoszenia reklamacji w związku z płatnościami, które wpłynęły na Pana konto, środki, które obecnie znajdują się w saldzie Pana konta, będą na pewien okres wstrzymane. Abyśmy mogli ocenić prawdopodobieństwo ewentualnych roszczeń i jednocześnie umożliwić Panu jak najszybszy dostęp do środków zgromadzonych na koncie, podzieliliśmy proces zamykania konta na kilka etapów. Ponadto zauważyliśmy, że suma odebranych płatności na Pana koncie za okres ostatnich 12 miesięcy przekracza 9600 PLN, dlatego jesteśmy zobowiązani do zweryfikowania Pana tożsamości. Z naszych danych wynika, że już poprosiliśmy Pana o dodatkowe informacje w związku ze sprawą PP-001-703-968-515. Prosimy pamiętać, że nie możemy zwolnić żadnych środków do czasu wykonania przez Pana wszystkich niezbędnych kroków pozwalających nam zweryfikować Pana tożsamość. Procedura ta wymagana jest od każdej instytucji finansowej podlegającej prawu Unii Europejskiej. Może Pan sprawdzić roczne i/lub inne okresowe limity po zalogowaniu się do konta PayPal i kliknięciu łącza Wyświetl limity na stronie Moje konto – Opis. Po zweryfikowaniu Pana tożsamości będziemy kierować się następującymi wytycznymi w sprawie zamknięcia Pana konta: Szczegóły dotyczące procesu zamykania konta Aby upewnić się, że uwzględnione zostały interesy obu stron: 1. Najpierw wstrzymamy wszelkie środki zgromadzone na Pana koncie zgodnie z pkt. 2 poniżej, ponieważ większość reklamacji, w tym obciążeń zwrotnych, zgłaszana jest właśnie w tym czasie. Jeśli ma Pan zobowiązania finansowe wobec firmy PayPal lub innych użytkowników, a saldo na Pana koncie jest ujemne, radzimy wyrównać je jak najszybciej, aby uniknąć utrudnień w postaci rozstrzygnięć na drodze sądowej. 2. Po 30 dniach (od daty wysłania tej wiadomości e-mail) dokonamy pierwszego przeglądu Pana konta w celu oceny ryzyka i zdecydowania o zwolnieniu zgromadzonych na nim środków. Skontaktujemy sie z Panem w tej sprawie za pomocą wiadomości e-mail. Pierwszy przegląd Pana konta umożliwi nam podjęcie decyzji zgodnej z jednym z 3 poniższych scenariuszy. Prosimy pamiętać, że będziemy informować Pana na bieżąco na temat wyniku każdego kolejnego przeglądu. - Wszystkie środki zgromadzone na Pana koncie zostaną zwolnione i będzie miał Pan możliwość ich wypłacenia. Prosimy pamiętać, że jeżeli nie zdecyduje się Pan wypłacić środków, podczas kolejnego przeglądu zastrzegamy sobie prawo do ich wykorzystania w celu zrekompensowania ewentualnych strat; lub - Część środków zgromadzonych na Pana koncie zostanie zwolniona. W tej sytuacji poinformujemy Pana, jaka kwota będzie dostępna do wypłacenia. Dokonamy wówczas drugiego przeglądu po 30 dniach zgodnie z procesem opisanym w pkt.2; lub - Żadna część środków zgromadzonych na Pana koncie nie zostanie zwolniona, jeżeli ustalimy, że ryzyko strat finansowych dla firmy PayPal jest większe bądź równe sumie środków zgromadzonych na Pana koncie. Pana konto może zostać poddane przeglądowi najwyżej 5 razy w odstępach liczących 30 dni aż do 180 dnia licząc od daty wysłania tej wiadomości e-mail. Jeśli po tym czasie na Pana koncie wciąż będą zgromadzone środki, zostaną one wówczas zwolnione i będzie Pan miał możliwość ich wypłacenia. Powodem podjęcia przez nas decyzji o dalszym wstrzymywaniu środków mogą być kolejne reklamacje lub roszczenia zgłoszone na Pana koncie. Wypłacenie środków będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy na Pana koncie pojawi się opcja „Dostępne saldo”. Środki będzie można wówczas wypłacić na rachunek bankowy. Konto z ujemnym saldem Jeśli saldo Pana konta jest ujemne lub stanie się ujemne na skutek zgłoszonych reklamacji, radzimy jak najszybsze uzupełnienie salda poprzez dodanie środków za pomocą rachunku bankowego. Jeśli saldo ujemne nie zostanie przez Pana wyrównane, zastrzegamy sobie prawo do odzyskania należności za pomocą wszelkich środków prawnych, którymi dysponujemy. Prawo do odwołania się od naszej decyzji Jeśli uważa Pan, że ma Pan solidne podstawy, żeby odwołać się od naszej decyzji, prosimy skontaktować się z nami za pomocą łącza Kontakt z nami znajdującego się u dołu dowolnej strony serwisu PayPal. Aby dowiedzieć się więcej na temat naszych zasad, prosimy o zapoznanie się z warunkami naszej Umowy z Użytkownikiem. W tym celu należy kliknąć łącze Umowy prawne u dołu dowolnej strony serwisu PayPal, a następnie łącze Umowa z Użytkownikiem usługi PayPal. Informacje na temat naszego prawa do zamknięcia konta oraz wstrzymania środków znajdują się w sekcji 10.2 i 10.3. Z poważaniem PayPal Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Wiadomości przesyłane na tę skrzynkę e-mail nie są czytane, a serwis PayPal nie odpowiada na nie. Aby uzyskać pomoc, zaloguj się do swojego konta PayPal i kliknij w link Pomoc w prawym górnym rogu dowolnej strony serwisu PayPal. Copyright © 1999-2012 PayPal. Wszelkie prawa zastrzeżone. PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Oficjalna siedziba: 22-24 Boulevard Royal, 5ème étage, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349 PPID PP1448

Wiadomość 3 z 5
ostatnia odpowiedź

Re: Paypal problem

Jaki był ciąg dalszy?
Wiadomość 4 z 5
ostatnia odpowiedź

Re: Paypal problem

Ja pierdzielę trzeci raz czytam literki mi umykają.

A tak w skrócie ?

Wiadomość 5 z 5
ostatnia odpowiedź