
20-01-2012 23:13
Hej. Mam takie jedno pytanie. Kupiłem przedmiot i chciałem go odrazu zapłacić, pech chciał, że się zagalopowałem i przez pomyłkę zmieniłem możliwość płacenia przez PayPal'a. Może mi ktoś powiedzieć, jak powrócić do tej opcji?
Obecnie mogę tylko oznaczyć płatność jako zapłaconą, a ja chce powrócić do opcji, gdzie mogłem zapłacić to dzęki PayPalo'owi.
Pomórzcie !
21-01-2012 14:51
Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem będzie poproszenie Sprzedającego o ponowne wysłanie faktury o płatności (powinieneś wtedy mieć możliwość użycia PayPal).
🙂
21-01-2012 18:03
Ok, dzięki. Mam nadzieje że francus umie angielski 😛
25-01-2012 12:23
🙂
Przecież masz Google Translate:
http://translate.google.pl/
Wpisujesz po angielsku i ciach! 😉
Zawsze możesz wysłać wiadomości w dwóch językach. Ja sam czasami tak robię, aby kontrahent nie miał wątpliwości.
Powodzenia 🙂