
25-11-2013 21:35
Witam
mimo połaczenia konta PayPal z eBay nadal nie mogę wystawić przedmiotu na sprzedaż. Pojawia się komunikat odnośnie braku weryfikacji i połaczenia PayPal z eBay.
Proszę pilnie o Pomoc
25-11-2013 21:42
26-11-2013 21:00
daj Ebay kilka godzin aby sie uaktualnil. Jesli nie to zrob polaczenie ponownie
15-01-2014 11:24
Cześć , dlaczego nie mogę wystawić pierwszej aukcji? Po wypelnieniu formularza sprzedaży i kliknięciu "Kontynuuj" przerzuca mnie nie wiedzieć czemu na stronę ebay.co.uk - "Confirm your contact information". Tam mam podać mój nr telefonu. Choćbym wpisywał na sto sposobów - komórkę , stacjonarny , z 0 , z 00 , z 48 albo bez - zawsze pojawia siękomunikat :
Enter a valid phone number
Enter your area code and phone number
Jak to ugryźć?
Załączma screenshot
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/23/6ee0.jpg
15-01-2014 17:46
Having trouble? Contact customer support.
http://pages.ebay.pl/help/contact_us/_base/index.html
Skontaktuj się a Ci pomogą.
15-01-2014 17:55
Już się skontaktowalem , okazalo się ,że dziwnym trafem mialem konto na uk a nie pl nie mam pojęcia , dlaczego?
Teraz konto zostalo "przeniesione" ale sprzedaż nadal nie jest możliwa , pojawia siękomunikat:
"
czekam , się coś może musi uaktualnić.
16-01-2014 00:33
Sytuacja zdarzyła się dziś po raz pierwszy:
Chciałem właśnie wystawić kolejny przedmiot w serwisie. Dostałem taki komunikat: "Zauważyliśmy, że nie masz ustawionej formy płatności dla swojego konta eBay. Gdy wykonasz to działanie, będziesz mógł wystawić kolejne przedmioty." Rozliczam się każdego miesiąca za pomocą przelewu. Moją walutą rozliczeniową jest PLN. Kiedy chcę ustawić formę płatności dostaję komunikat: "W tej chwili nie możesz korzystać z tej opcji. Tylko użytkownicy, których walutą rozliczeniową jest euro, mogą korzystać z płatności kartą kredytową." Posiadam konto PayPal w PLN i USD. Próbowałem już wcześniej przelewu z konta PayPal, lecz nieskutecznie. Dlatego ciągle rozliczam się za pomocą przelewów z konta bankowego. Karty kredytowej nie posiadam, gdyż nigdy nie była mi potrzebna.
Napisałem już o tym do pomocy ale dalej zastanawiam się czy to coś da i czy może jest to jakiś błąd w całym systemie.
Ostatnio dostałem odpowiedź, która sprowadzała się jedynie do tego, że mogę płacić przez paypal lub jednorazowo przez przelew. No, "bardzo pomocne".
Dlaczego nagle takie wymogi i tak pozbawione logicznego rozumowania?
16-01-2014 09:16
Nie zmieniaj waluty na euro bo to nic nie da.
Masz powiązanie konto Paypal z kontem eBay nie?
19-02-2014 23:34
Ja dla odmiany przechodzę całą sprzedaż i blokuje mnie na samym końcu. Klikając ostatnie "potwierdź" przerzuca mnie z eBay.ie (mieszkam w Irlandii) na eBay.com i wyświetla mi komunikat o wysałniu kodu pin na mój telefon. Ale nie mam stacjonarnego, wpisałem komórkowy w drugiej rubryce przy rejestracji (w pierwszej jest miejsce tylko na numer stacjonarny) , ale czekając na pin i tak wyświetla mi numer na "stacjonarny" którego przecież nie posiadam! Do tego dlaczego przerzuca mnie z eBay.ie na eBay.com? Do tej pory nic nie przedałem, bo od dobrych 2 tygodni walczę z tym (j)eBay'em! Mam 7 komentarzy od sprzedających, same pozytywy.Sprzedawać próbuję tylko na terenie Irlandii, wysyłka za granicę narazie nie wchodzi w grę. Czytam to forum i czasami myśle, że ten eBay to niezłą prowizorka...