anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naprawa/zwrot uszkodzonego telefonu.

Dzień dobry.
Na początku roku kupiłem dla osoby z rodziny na ebay.co.uk nowego galaxy s7 edge. Faktycznie był nowy w zaplombowanym opakowaniu na rynek UK.

Telefon był użytkowany dosłownie 3 dni. Przypadkowo wpadł do wanny z wodą (według relacji) po czym zmarł. Na następny dzień osoba uzytkujaca próbowała go podłączyć do ładowarki - bez oznak. Na następny dzień obudowa z tyłu się rozszczelniła (zapewne bateria spuchła) ew. Już była taka wada fabryczna.

Serwis w Polsce odmówił naprawy: przekroczenie parametrów wodoszczelności (s7 edge ma ip68, więc ciężko Abby w wannie je przekroczył).

Jak próbować oddać do naprawy/wymiany sprzedawcy z racji na wadę fabryczna, nie spełnianie normy ip68?

Sprzedawca to Europa-depot z Malezji jak się okazuje https://m.ebay.com/recfb?sid=europa-depot&itemId=
Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Naprawa/zwrot uszkodzonego telefonu.

i co myślisz że jakiś serwis Ci naprawi telefon ? 

jest w instrukcji napisane że wytrzymuje kąpiel w wannie ? 

 

* telefon może być wodoszczelny ale nie wodoodporny!

 

ip68 poczytaj definicje zajrzyj do intrukcji dla ułatwienia druga cyfra oznacza  ochrone przed zanurzeniem , ale dla każdego smartfona jest inna ....

 

*teoretycznie  jak telefon wpadł tyłem do wanny mogło się nic nie stać , jak wpadł szkłem do wody mógł zostać zalany , a może wody było więcej niż telefon mógł wytrzymać .

 

w praktyce każdy serwis odmówi naprawy z powodu przekroczenia ip , ewekt rozwarstwienia mógł powstac z przekroczenia ip , walka z wiatrakami . 

 

Sprzedawca wysłał Ci pełni sprawny nowy telefon , więc też wątpliwe aby przyjął reklamacje. 

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

 

Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Naprawa/zwrot uszkodzonego telefonu.

Hahahaha padłem 🙂

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź