
Kupujący 100 % Pozytywni ?

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
21-11-2011 11:01
Witam.
Kto w końcu pójdzie po rozum do głowy i coś zmieni w wystawianiu komentarzy dla kupujących ????
Ostatnio plaga na Ebay : kupowanie i nie płacenie!Przy tym kompletny brak kontaktu,pełna ignorancja ! W 99 % dotyczy to klientów z zagranicy ! I co ? dostajesz ewidentny zwrot prowizji ,a gość dalej jest idealny na 100 % pozytywny ? Jak ja, jako sprzedawca nie zapłacę prowizji ,to mi blokują konto. A jeśli serwis nie sciąga prowizji z winy kupującego, to jego konto dalej działa. Jaki komentarz mam mu wystawić ? No jaki ? Top Buyer ?
Kiedy to się wreczcie skończy ? Powinno być jak na Discogs,zwrot prowizji = negatywny komentarz z automatu !
czekam na opinie w tej sprawie.
Darek
Kupujący 100 % Pozytywni ?

- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
22-11-2011 10:06
I dotyczy to również mieszkańców Polski.
Panna z zerem komentarzy kupuje u mnie przedmiot, po czym za minutę dostaję wiadomość, że rezygnuje z kupna.
Wysyłam prośbę o anulowanie transakcji, która pozostaje bez odpowiedzi. Kompletny ignor, no to hop, zwrot prowizji i wystawienie przedmiotu ponownie.
Tracę na to tydzień i chętnie bym takiej komentarz wystawił, bo zakupy to nie zabawa i nie można uwalać innym aukcji, jak nie chcemy kupić, nie kupujemy - i już.
Polityka serwisu jest dla mnie kompletnie niezrozumiała. Ktoś może sobie wystawiać negatywy "bo tak", a ja jako strona sprzedająca mam związane ręce.
Przy profilu powinno figurować moim zdaniem "Nie zapłacił za zakupiony przedmiot X razy" albo/i "Otrzymał X ostrzeżeń za nieregulowanie należności po zakupie" i negatyw z automatu też nie byłby złym wyjściem.
Ale pewnie nic z tym badziewiem nie zrobią, bo owieczki się przecież strzyże a nie zarzyna.

