
19-12-2017 21:02
Witam. 28 listopada 2017 dokonałem zakupu 1 przedmiotu, wszystko było ok do 05 grudnia. Paczka dotarła do Polski i od tego czasu nie wiem co się z nią dzieję,proszę o poradę, oto link
http://www.17track.net/en/track?nums=F104411711290011&fc=0
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
19-12-2017 22:30
czy pytałeś sprzedawcę o możliwość sprawdzenia statusu przesyłki po jego stronie?
niestety w tym okresie trzeba liczyć się z opóźnieniami, sam miałem ostatnio kilka spraw o nieotrzymanie przedmiotu, w jednym przypadku inpost dostarczyl w tygodniowym opóźnieniem, a ich tracking pokazywał cały czas info sprzed miesiąca, że sprzedawca wygenerował shipping label... a przesyłka była typu international priority
19-12-2017 22:30
czy pytałeś sprzedawcę o możliwość sprawdzenia statusu przesyłki po jego stronie?
niestety w tym okresie trzeba liczyć się z opóźnieniami, sam miałem ostatnio kilka spraw o nieotrzymanie przedmiotu, w jednym przypadku inpost dostarczyl w tygodniowym opóźnieniem, a ich tracking pokazywał cały czas info sprzed miesiąca, że sprzedawca wygenerował shipping label... a przesyłka była typu international priority
27-12-2017 07:48