
03-06-2015 10:22
Customers help pl - dział obsługi stał się poważnym zagrożeniem dla sprzedawców !
Obsługa jest mało profesjonalna, nie zna sie kompletnie na motoryzacji ich werdykty w 90% są uwłaszczające dla nas, ocena nie jest W OGÓLE obiektywna !
Sprawa no klienta ktory kupuje u nas część , po czym wystawia ocene negatywna że mu nie pasuje, wysyła nam zdjecie swojego towaru ktory okazuje sie całkiem inny niz ten co u nas zamówił ! nr OE części jak i wygląd się różnią co powoduje że zakupiona część nie będzie pasować jest to ewidentny błąd klienta, po wysłaniu zgłoszenia do customers help pl Pani odpisuje że puki klient sam nie napisze TAK TO JA POPEŁNILEM BŁAD ZLE KUPIŁEM to ona MIMO tego że ma dowód rzeczowy przed oczami i widzi ze klient zle kupił i ocena negatywna za dobrze wysłaną część nam sie nie należy IGNORUJE TO ! i pisze że oni nie będą odpisywać na ta wiadomość...no to jest przecież sprzyjanie klientowi ! gdzie jest ochrona sprzedawcy !
Pisze wiec na jakiej podstawie prawnej ona ignoruje dowod rzeczowy w sprawie !
Prosze podać mi punkt regulaminu równiez ktory pozwala im nie odpisywać na wiadomości
Punkt przypis prawny czy z regulaminu który pozwala im sie nie podpisywać imieniem i nazwiskiem przecież na innych ebay nie stosują takiej praktyki !
ZERO odpowiedzi zamiast wytłumaczenia i duzej ilosci maili i poprzez zgłoszenia i ankiety NIC nie odpowiadają !
Temat nie rozwiązany a zignorowany TAKI jest dział customershelp pl DNO !!!!!!!
przykładów takich zanotowaliśmy juz duzo wiecej.
03-06-2015 15:02
Witam
rozumiem poziom frustracji, ale to jest normalne żeby handlować na ebay trzeba mieć nerwy ze stali.
Ja już jestem uodporniony na tekie sytuacj dziś dostałem neutralny komentarz w którym babka pisze że kupiła za mały rozmiar i nie pasuje na nią. Nic nie zrobisz czasami komentarze po długiej batali udawało mi się zmenić ale dałem sobie w końcu spokój.
Pisz do Niemieckiego Supportu tam wystawione masz aukcje i tam prędzej uzyskasz pomoc.
Pozdrowienia
05-06-2015 13:30 — edytowano 05-06-2015 13:30
facet z Rosji kupił brzytwę i twierdzi że wysłałem mu używane gacie i sztuczną biżuterie.Wysłał do mnie ze 20 wiadomości,jest oburzony że wysłałem mu takie badziewie zamiast cegły lub piachu jak chińczycy to robią.
Założył return request niezgodność z opisem i odesłał te rzeczy,kosztowało go to 236 rubli (około 17 zł) facet sobie dobrał te przedmioty żeby waga się zgadzała ale jednak się nie zgadza.To co odesłał waży w folii 229 g a moja przesyłka ważyła 204 g.(w kartonie)
Rosyjska poczta dokładnie waży na każdym etapie
Oszustwo prawie doskonałe... Zgodziłem się na return bo miałem przypadek że się nie zgodziłem,cwaniak napisał że odesłanie jest zbyt kosztowne.Ebay ma to regulaminie że kupujący nie musi odsyłać i pomimo tego zwracają mu kasę