
Zwrot towaru, a ryzyko oszustwa. Jak się zabezpieczyć ?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-10-2018 15:47
Witam.
Często jest tak iż kupujący to zwykły oszust, który kupił przedmiot i od razu otwiera spór z wymyślonym powodem.
Powiedzmy iż zgadzam się na zwrot towaru. Raz miałem sytuację gdzie kupujący do paczki wrzucił jakieś śmieci aby tylko waga paczki zgadzała się z tą pierwotnie wysłaną do niego. Otrzymujemy zwrot, podpisujemy odbiór paczki u listonosza i jesteśmy w dalekiej..rozpaczy bo ani towaru ani pieniędzy.
W jaki sposób odebrać paczkę by było to zaznaczone iż zawartość nie jest zgodna z deklaracją ? Otwierać paczkę na poczcie w obecności pracownika ? Czy są jakieś formularze w tym przypadku jeśli doszło do takowego oszustwa ?
Wiadomość 1 z 1
0 ODPOWIEDZI 0

