anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kłamliwe pomówienia w komentarzu od kupującego z niemiec

Witam.

Po raz drugi mam problem z kupującym. Cała sytuacja jest skierowana ku wymuszeniu pieniędzy (rekompensaty) za zmyślone zarzuty. Sprzedaż była na niemieckim eBay - Używane krzesła firmy TECTA oczywiście oryginalne z nalepkami, na rynku nie ma możliwości zakupu podrób, ponieważ chińczyki tego nie podrabiają. Kupujący z niemiec uparł się, że krzesła są nieoryginalne i napisłał, że mam mu zwrócić 200 euro, a jeśli nie to on podejmie kroki prawne. Nie zgodziłam się, i napisałam mu że zgłosiłam to do eBay jako próbe oszustwa. eBay nie przejał się i poradził kontakt z kupującym. Kolejna wiadomość od kupującego, to że krzesła posiadają ślady użytkowania, które on określa wadami. Od wielu lat sprzedaję autentyczne używane meble, a stan krzeseł opisałam w aukcji jako bardzo dobry z niewielkimi śladami użytkowania - ostatnie zdjęcie pokazuje zbliżenie na stan użytkowania tapicerki. Krzesła oczywiście nie posiadają żadnych wad i defektów wpływających na ich funkcjonalność, jedynie naturalne ślady czasu i użytkowania.

Do porozumienia nie udało się dojść z winy kupującego, prosiłam nawet o zwrot krzeseł, ale upierał się tylko na rekompensatę 200 euro.

 

Krzesła: https://www.ebay.pl/itm/Set-chairs-B25-Tecta-design-Jean-Prouve-chrom-black-braid-70s-80s-/113185401...

 

Za krzesła otrzymałam złośliwy, negatywny komentarz "VORSICHT bei dieser Verkäuferin, KEINE ORIGINALE UND DEFEFTE WARE-keine Einigung"

 

Prośba do eBay o interwencje została praktycznie zignorowana, automat polecił żebym poprosiła kupującego o zmiane komentarza.

 

Jest to kolejna z rzędu sytuacja kiedy na eBay spotykam się z tego typu oszustwem. Czy oprócz sądowego nakazu usuniecia komentarza mam szanse na oczyszczenie mojego konta firmowego z kompromitującego moją działalność i niezgodnego z prawdą komentarza?

 

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Kłamliwe pomówienia w komentarzu od kupującego z niemiec

Niestety, potrzebna jest zgoda kupujcego chyba ze komentarz jest obrazliwy czy wulgarny.

 

Mozesz ustosunkowac sie do tego komentarza. Jest na to miejsec - poszukaj tej opcji.

 

Negatywne zanizenie oceny sprzedawcy zostanie zniwelowane po roku ale niestety, komentarz pozostanie, zatem radze odpowiedzec na niego dopoki ta opcja jest osiagalna bo znika po jakims czasie.

**************************************
Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Kłamliwe pomówienia w komentarzu od kupującego z niemiec

Dziękuję za odpowiedz, w ostateczności odpowiem na komentarz, ale również zrezygnuję z wystawiania ofert i zamknę konto, część aukcji już zakończyłam. Niestety to kolejna sytuacja z rzędu, poprzedni negatyw otrzymałam ponieważ nie zgodziłam się na oddanie 500euro za uszkodzenie z winy kuriera.

 

Komentarz od początku odebrałam jako obraźliwy. tzn. godzący w dobre imię firmy, gdyż zawiera fakty niezgodne z rzeczywistością. Taka opinia naraża mnie na utratę zaufania, dla kupujących zostanę potencjalną oszustką i w ostateczności klienci nie zdecydują się na zakup. Zależy mi na prawdzie, ale kupujący wycenił ją na 200 euro lub pokrycie kosztu wysyłki, a do tego jeszcze ja miałam zorganizować tą wysyłkę.

 

Według mnie kupujący nadużył komentarza jak i używał niedozwolonego wymuszania w prywatnych wiadomościach.

" I am not willing to pay the costs for the return. If you do not make any refund, I go first on eBay and show the fraud and second, I reserve the right to take legal action."

 

Nie da się ukryć, że jego zarzuty i żądania są niedorzeczne. W takich sytuacjach eBay powinien interweniować, gdyż tak jest napisane na stronie pomocy.

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź