anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym. Zapach mu się nie podoba.

Mam problem z kupującym. Pewien Rosjanin zakupił u mnie perfumy. Oczywiście oryginalne, nowe i zapakowane. Przesyłka do niego dotarła i wszystko pięknie. Nagle on pisze, że zna ten zapach i te perfumy które mu przysłałam to nie jest ten zapach. Ocz\ywiście żąda zwrotu pieniędzy, bo niby towar jest niezgodny z opisem. Co w takiej sytuacji zrobić? 

Wiadomość 1 z 3
ostatnia odpowiedź
2 ODPOW. 2

Problem z kupującym. Zapach mu się nie podoba.

Zaoferuj wg tego. jakie masz warunki zwrotu na aukcji.

 

Zwykle, w tej sytuacji kupujacy powinien zwrocic perfumy, na swoj koszt, w stanie tak jak je otrzymal. Po nadejsciu zadecydujesz zasadnosc reklamacji.

 

Ryzykujesz negatywna opinie ale to juz niestety zycie....

 

Z czasem ograniczysz sprzedaz do niektorych krajow tylko. Kazdy tak robi aby uniknac strat, negatywow o bolu glowy nie wspominajac.

 

Do ryzykownych krajow sprzedaje z osobnego konta na ktorym moge sobie pozwolic na negatywy itp.

**************************************
Wiadomość 2 z 3
ostatnia odpowiedź

Problem z kupującym. Zapach mu się nie podoba.

Tak tylko, że one już na pewno nie będą w takim stanie w jakim je wysłałm bo zostały rozpakowane. Z tych opcji jakie miałam do wyboru były: całkowity zwrot gotówki, częściowy i całkowity z wysyłką perfum na mój koszt i wyślij wiadomość do kupującego. Napisałam wiadomość ale on nie odpisuje.

Wiadomość 3 z 3
ostatnia odpowiedź