
10-08-2015 11:47
Mozecie mi wyjasnic na jakiej zasadzie to dziala ?
Kupujacy zaplacil, dostaje informacje z numerem paczki oraz link do strony Poczty Polskiej
na ktorej widac wyraznie ze potrzeba 23 dni na dostarczenie. Paczka bujala sie 8 dni
po polskich urzedach celnych wiec wynikowo wyszla tydzien od nadania.
Kupujacy nastepnego dnia czyli jak paczka jest dopiero w Ostravie zglasza request do Ebay.
Ebay otrzymuje ode mnie jeszcze raz numer przesylki i namiar na przewoznika (co juz widnieje przy opisie przedmiotu).
Paczka jest nadal w drodze, kupujacy 17 dni od requestu zaklada case ktory Ebay automatycznie od razu rozstrzyga
na jego korzysc i mu oddaje kase.
Kase zlodziej juz ma, teraz tylko odbierze paczke i ma przedmiot za free.
Rozumiem ze Ebay rozstrzyga na korzysc kupujacych w kazdej absurdalnej sprawie (jak na przyklad kupujacy ma awizo ze paczka jest na poczcie, jest info o tym w systemie przewoznika ale decyduje sie ze olewa sprawe, zaklada case, odzyskuje kase a potem sobie odbierze z poczty) ale nie rozumiem jaki punkt regulaminu pozwala oddawac kase kiedy sa dowody ze paczka zostala wyslana i jest w drodze.
10-08-2015 20:21
ZADZWOŃ NA INFOLINIE POLSKIEGO PAYPAL'A podaj szczegóły dostaniesz adres @ aby złozyc zazalenie/ skargę nie zgodzić sie na taki finał
na ebayu spory roztrzyga "krajowa obsługa kupującego " działa za szybko
- na paypalu czekają jak czas dostawy to 10 dni roboczych to wstrzymuja sie nawet do 4 tygodni aby coś ruszyc ....
kase jeszcze mozesz odzyskać --- ale próboj do skutku, czasmi na inforlini pracują idioci ...
14-08-2015 22:02
jak na razie sprawa stoi na tym ze Ebay stal sie zamieszany w przekret poniewaz
Poczta Polska liczy sobie 23 dni na dostawe, paczka bujala sie 8 dni po urzedach celnych w Polsce
po czym wyszla 21szego, kiedy plynela statkiem lub leciala samolotem odbiorca napisal
case ze nie doszla, Ebay sprawdzil w danych ktore podalem a tam cisza no to automatyczny zwrot kasy
niestety problem dla nich jest taki ze paczka wlasnie dotarla do kraju docelowego i w monitoringu Poczty Polskiej
widac ze zatrzymala sie na razie na cle;
wypaszczylem sie przez telefon obsludze amerykanskiej, jedyne co udalo sie jak na razie zrobic
to otworzyc case ponownie
Ebay jest niepowazny; paczka w drodze a oni zwracaja kase, uwazaja ze wszystko jest OK, gosc nie jest scamerem
a to moja odpowiedzialnosc zeby doszla
05-01-2016 14:31
Drogi użytkowniku, Pay pal I e-bay po polsku to jedna wielka ściema. Siedzą tam jacyś ludzie i opowiadają bajeczki jak ci współczują, wklejają gotowce i na tym się kończy ich praca. No może poza comiesięcznym odebraniem przelewu za to, że nic, a nic nie robią, czym nie zakłócają złodziejskiej pracy światowych korporacji. Czasami mam wrażenie, że decyzje są podejmowane przez automaty komputerowe. Kupujący wypełnia formularz sporu, to leci do kompa centrali i tam algorytm podejmuje decyzję na korzyść kupującego. Dalej to tylko udawanie, że w jakiś tam sposób cię chronią. Nikogo nie chronią, nikomu nie pomagają, bo jak nazwać pomocą takie teksty na zgłaszanie reklamacji:
Zbadaliśmy sprawę i rozstrzygnęliśmy ją na korzyść kupującego.
Po wnikliwym rozważeniu dowodów przedstawionych w niniejszej sprawie
zakończyliśmy postępowanie i rozstrzygnęliśmy sprawę na korzyść kupującego.
Kupujący przedstawił ważne dokumenty potwierdzające jego roszczenie. Na podstawie otrzymanych dokumentów zamknęliśmy niniejsze roszczenie na jego korzyść.
Dziękujemy za cierpliwość i współpracę.
Każdy nawet mało rozwinięty, mając dowody w postaci wagi paczki, odbioru i braku zgłoszenia o braku uszkodzenia, czy zawartości, maile o chęci wyłudzenia przed zapłatą gratisowego CD, czy darmowej wysyłki, czy proszeniu o anulowanie, bo nie ma kupujący pieniędzy, uznałby za krętactwo i zemstę kupującego za odmowę jego fanaberiom. Nawet po postraszeniu policją jak kupujący oddaje 50% kasy nie jest żadnym argumentem dla polskiej obsługi i PayPal i e-bay. Zachowuja się jak ubezwłasnowolnieni, nic nie mogą pomóc. Wszyscy tylko kłamią, że cokolwiek badali. S..r..a..l..i, a nie badali. Tyle powiem.