
06-12-2017 10:52
KUPIŁAM PRZEDMIOT I NIE DOSTAŁAM POTWIERDZENIA NA MAILA, ŻE PRZEDMIOT ZOSTAŁ ZAKUPIONY.
CHCIAŁAM ZA NIEGO ZAPŁACIĆ, ALE WYBRAŁAM OMYŁKOWO PRZELEW ZAMIAST PAYPAL.
TERAZ MAM SZTYWNE USTAWIENIA I NIE MOGĘ ZAPŁACIĆ PAYPAL. JAK MOGĘ TO ZMIENIĆ?
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
HALINA
06-12-2017 11:36 — edytowano 06-12-2017 11:39
wyślij wiadomość do sprzedawcy aby wysłał fakture , bo tak nic nie zrobisz , lub niech anuluje zakup i kup ponownie.
ewentualnie zapłacić bezpośrednio przez paypal (płace za przedmiot) w opisie numer transakcji ) ale tą opcje zalecam tylko przy znajomym i uczciwym sprzedawcy.
i wyłącz capsa.
14-12-2017 14:17
DZIĘKUJĘ.