
Zmiana kosztu wysyłki, zmiana adresu.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-04-2012 13:27
Witam
Mam problem związany ze zmianą kosztów wysyłki. Dostałam od sprzedającego z UK fakturę z ceną za przesyłkę do UK. Prosiłam o wysłanie mi poprawionej faktury, gdzie koszt wysyłki będzie do Polski, jednak sprzedawna odpowiedział, że on nie ma obowiązku tego robić, nie ma na to czasu i mam sobie sama to zmienić. Fajnie, bardzo chętnie bym to zrobiła, jednak gdy zmieniam na fakturze adres (jest inny niż pierwotnie został wysłany do sprzedającego), a następnie wpisuję poprawne koszty wysyłki, na dole mi ładnie podsumowuje, po czym gdy klikam dalej i mam logować się do PayPala po lewej stronie pojawia się podsumowanie zapłaty bez kosztów jakiejkolwiek wysyłki. Sama cena przedmiotu. W tym momencie już nie wiem jak inaczej samodzielnie to zmienić, a sprzedający zbyt skory do współpracy nie jest. Boję się, że z przyczyn technicznych dostanę negatywną opinię.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie 🙂
Zmiana kosztu wysyłki, zmiana adresu.
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
14-04-2012 16:58
to sprzedawca powinien otrzymac poprawny adres do wysyłki, ja też takie mejle, gdzie kupujący podają adresy do wysyłki ignoruję i wysyłam na taki jaki jest na paypalu, bo tylko z adresów paypala sprzedający dostanie jakikolwiek refund
na przyszłość aktualizuj adresy na potrzeby zakupów
zakładka konto nast. adresy dodaj nowy adres i zaznaczasz na potrzeby zakupów
adresów możesz mieć tyle ile dusza zapragnie
Boję się, że z przyczyn technicznych dostanę negatywną opinię.
To się nie bój, bo nie ma czego i zapamiętaj sprzedawcy na ebayu wystawiają tylko pozytywy i żadne inne 🙂

