
04-07-2015 22:04
Wählen Sie eine Antwort aus:
05-07-2015 16:24
Proszę wybrać odpowiedź:
-akceptacja zwrotu
Proszę wysłać kupującemu email z dowodem odesłania.
Jest Pan odpowiedzialny za koszty zwrotu. Proszę zwrócić uwagę,że koszty poniesione za zwrot mogą zostać przeniesione na kupującego dopiero, gdy produkt dotrze do pana (sprzedającego)
-propozycja przeniesienia kosztów zwrotu na kupującego
Proponuje Pan przeniesienie wszystkich kosztów zwrotu na kupującego, aby zamknąć interpelację(żądanie?). Kupujacy zatrzymuje produkt.
-propozycja częściowego przeniesienia kosztow zwrotu.
Propozycję można złożyć jednorazowo.Kupujący zatrzymuje produkt.
-wyślij wiadomość
Możecie Państwo wysłac wiadomość (odpowiedzieć) kupującemu
13-07-2015 14:17
Dziękuję serdecznie.
22-07-2015 17:34
no problem