
13-02-2014 14:55
Po wnikliwym rozpatrzeniu tej sprawy rozstrzygnęliśmy ją na korzyść
kupującego.
Firma PayPal zdecydowała, że kupujący powinien otrzymać zwrot pieniędzy.
Biorąc pod uwagę wyjątkowe okoliczności towarzyszące roszczeniu oraz
historię Twojego konta PayPal, dokonamy zwrotu w Twoim imieniu. Twoje konto
nie zostanie obciążone.
szkoda tylko że niepotrzebnie zrobili ze mnie złodzieja skoro kupujący otrzymał towar przed zamnięciem sporu.
1.Kupujący przed założeniem sporu nie zapytał się co się dzieje z przesyłką
2.Po otrzymaniu przesyłki kupujący nie potwierdził tego i spór przekształciłem spór w roszczenie przedstawiając dowody dostarczenia przedmiotu.
21-02-2014 23:40 — edytowano 21-02-2014 23:41
Czyli kupujący otrzymał pieniądze i przedmiot?
22-02-2014 14:09
dokładnie tak,chociaż pieniądze nie zostały mi zabrane
28-02-2014 22:42
skoro przedstawiłeś dowód dostarczenia to zachowanie paypal jest nielogiczne.
10-03-2014 18:14
mam drugi identyczny przypadek,dostawa po 14 dniach kalendarzowych,dowód dostarczenia w trackingu i rozstrzygnięcie na korzyść kupującego.W aukcji czas dostawy ustalony na 10-22 dni roboczych.Dostawa w 10 dzień roboczy gdyż 3 dni wcześniej było awizo
Data transakcji: 7 lut 2014 Kwota transakcji: 19,99 EUR Twój numer identyfikacyjny transakcji: 47516456N9049005D Numer sprawy: PP-002-969-279-488
Firma PayPal zdecydowała, że kupujący powinien otrzymać zwrot pieniędzy. Biorąc pod uwagę wyjątkowe okoliczności towarzyszące roszczeniu oraz historię Twojego konta PayPal, dokonamy zwrotu w Twoim imieniu. Twoje konto nie zostanie obciążone.