
08-01-2013 10:32
idzie ponad miesiąc RR514972415PL
to dla tych co wierzą że priorytety coś dają
gwarantowany termin na opcję "ekspres" to 3 dni robocze,będzie reklamacja
08-01-2013 13:38
Ja też tak miałem z wysyłką do Rosji ale klienci sami mi powiedzieli że u nich poczta pracuje jak chce... i nikt afery nie robił... miałem dwa takie przypadki
08-01-2013 13:39
to nie wina naszej poczty a rosyjskiej
08-01-2013 14:37
ale tracking number działa przecież na stronie rosyjskiej poczty w języku rosyjskim....reklamacja nic ci nie da jeżeli chodzi o czas doręczenia 🙂
czy ktoś z aktywnych tu osób wysyłał expresem do Wielkiej Brytanii ?????
09-01-2013 09:19
a co ma działający tracking do gwarantowanego terminu dostawy?
09-01-2013 10:34
żeby poczta miała płacić odszkodowania za nieterminowe doręczenie listów to by już dawno zbankrutowała, a ja bym podwoił swoje dochody z samych odszkodowań 🙂
09-01-2013 12:32
czy to rozumiesz co piszesz? ten termin JEST gwarantowany i dlatego dopłata wynosi 4 zł bo poczta GWARANTUJE dostarczenie w ciągu 3 dni.To nie jest ZWYKŁY list polecony który może iść miesiącami bez żadnych konsekwencji
22-02-2013 00:08
Razor, gdzie Ty przeczytałeś, że poczta gwarantuje 3 dniowy termin doręczenia? Przecież to jest dla nich technicznie nie możliwe.