anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

konfiguacja kosztów wysyłki oraz sposobu naliczania opłat - czarna magia

Witajcie.

 

Jestem nowy w serwisie ebay i prawdę mówiąc, nieco nie daję rady. Potrzebuję prostej pomocy, wysyłałem zapytania oraz opis problemu do supportu PL, ale nie do końca chyba się rozumieliśmy.

 

Działamy jako firma na znanym portalu aukcyjnym w Polsce, postanowiliśmy nieco poszerzyć horyzonty sprzedaży i "wejść" w ebay.

Posiadamy dość duży i zróżnicowany asortyment. Zanim przymierzymy się do sprzedaży zagranicznej, chcemy mieć wszystko dobrze skonfigurowane, aby ustrzec się, jak największej ilości błędów początkowych. Konto zarejestrowaliśmy w ebay.pl

 

Chcemy oferować produkty dla klientów w kraju i Europie i tu powstaje problem. O ile koszty logistyczne dla przesyłek krajowych nie są żadnym probleme, ani komplikacją, o tyle dystrybucja i logistyką dla Europy - już tak.

Jak skonfigurować koszty dla wysyłek? Koszt nadania przesyłki , do 30kg , dla różnych regionów w Europie , jest inny. Od powiedzmy 45zł brutto do 120zł brutto (dla regionów które Nas interesują). Limitem logistycznym dla przesyłek jest waga i wymiary zewnętrzne opakowania. Ebay nie daje możliwości ogranizania możliwości zakupowej, oraz ograniczenia sztukowego dla zakupów w danej ofercie. Dla przykladu - mamy w ofercie proszek do prania dla dzieci - opakowanie 5kg. Limit dla przesyłki to 30kg, nie mamy nic przeciwko aby sprzedać tego proszku i 50op, ale z ekonomicznego punktu widzenia jest to nieopłacalne przy kosztach 1 wysyłki. Są produkty bardzo objętościowe, np materiały sanitarne - opatrunkowe , waga jest lekka, ale przy kilku opakowaniach, nie zmieścimy się w max parametry przesyłki.

 

Jak można zróżnicować i ustawić różne ceny za wysyłkę, do różnych Panstw w Europie i czy jest możliwość ustawienia maximum logistycznego dla jednej przesyłki?