
29-12-2014 21:30 — edytowano 29-12-2014 21:31
Kupujący przed zakupem usilnie domaga się odblokowania Australii,na początku ignoruję więc kupuje pomimo blokady,widoczne w zestawieniu blokad.Odblokowałem i to był błąd.
Pierwsze maile typowe dla cwaniaczków wyłudzaczy,blabla blabla towar jest nie taki jak być powinien i co proponujesz (w domyśle kasę)
Później spór
1.Drewno to plastik "wydaje mi się że drewno to plastik"
2.Brzytwa to podróbka bo wszędzie łączniki okładzin sa metalowe (to nic że Dovo od 2014 wprowadziło zmiany tej części na plastikowej)
3.Pudełko było otwierane (urząd celny jest od picia kawy?)
przeształciłem spór w roszczenie,Ebay australia uznał że kupujący musi zwrócić przedmiot żeby otrzymać zwrot pieniędzy (prawem dżungli) Po 18 dniach i braku wprowadzenia numeru przesyłkioraz braku przesyłki Ebay zdecydował się zabrać moje pieniądze,złamać zasady które sam ustanowił i przyznać kupującemu pełen zwrot pieniędzy.
Myślę sobie... nie ,to nie możliwe,że to jakaś pomyłka.Kliknąłem na apelację,pracownik ebay przyszedł do pracy pod wpływem,o co tutaj chodzi?
Drugi przypadek rosjanin...
prawie to samo,pierwsza wiadomość blabla bla bla przysyłam ci zdjęcia w makro które udowodnić że brzytwa była używana i nie jest zgodna z opisem.Co w takim razie proponujesz? (w do domyśle oddawaj kasę)
Kupujący zaraz otwiera spór w którym domaga się pełnego zwrotu przedmiotu z powodu rzekomej niezgodności z opisem i uszkodzenia.
Przeszktałcam spór w roszczenie,paypal decyduje że kupujący powinien otrzymać pełen zwrot pieniędzy gdy zwróci mi przedmiot,powodem tego jest "W treści aukcji nie opisano prawidłowo przedmiotu".
Co o tym myślicie?
30-12-2014 13:46 — edytowano 30-12-2014 13:47
Musisz zrozumieć, że kłopoty sprzedającego na ebay są równoznaczne z asortymentem, który sprzedaje, a dokładnie dla jakiej grupy społecznej on trafia. Ebay ogólnie jest dla klasy średniej, ale i ona jest niejednolita, szczególnie ta słabo wykształcona na dorobku, twój asortyment do niej trafia, to zawsze będziesz mał kłopoty z idiotami. Z doświadczenia wiem, że klasa średnia na dorobku, która przylazała z biedoty, zaczeła zarabiać, jest najgorsza, to zazwyczaj dusigrosze, dla których utrata $10 to osobisty dramat, nawet jak zarabia z $3tys miesięcznie. Oni myślą, ze jak już mają trochę kasy, to ich stać na luksusy i jak się rozaczarowują, to wyżywają się na sprzedających. W twoim przypadku to dostrzegam, kolesie myśla, że kupują jakąś super rzecz, potem dostają to w swoje ręce, coś ich rozczarowuje i nie moge się pogodzić z utratą kliku dolarów i zaczynają kombinować. To jest ludzki pokrój, który może pójść do sklepu, kupić jakiś ciuch, nie odpinać metki, pójść w nim na jakieś przyjęcie, poczym odnieść ten ciuch do sklepu do zwrotu.
31-12-2014 18:29
Rosjanin napisał mi eleborat w którym stwierdził że chciał tylko wyłudzić pieniądze (discount) i nie wiedział że roszczenia paypal tak nie działają.Był zaskoczony że nie dałem się oskubać,dziwna sprawa bo facet był wyjątkowo uprzejmy.
05-01-2015 16:48
Putin też jest bardzo uprzejmy.. może to on kupował.