
13-10-2015 16:56 — edytowano 13-10-2015 16:57
Cześć, mam problem z ebayem. Sprawa w skrócie wygląda tak:
Sprzedałem przedmiot kupujacy zapłacił przez paypal, otworzył sprawę na paypalu o brak przedmiotu
Po kontakcie z firmą przewozową, ustaliłem że paczka zagineła. Dostałem już odszkodowanie na szczęscie...
Zwróciłem kupującemu pieniądze poprzez system paypal, i sprawa została zamknięta.
Niestety nie dostałem zwrotu prowizji od ebay. Pisałem kilka razy, ebay twierdzi że mi pieniędzy nei odda i odsyła linkiem do strony:
http://pages.ebay.pl/help/sell/credits.html
Gdzię kur*a mać piszę jak wół (w załączniku foto) że powinni mi zwrócić pieniądze... Pisałem do ebaya ostatnia wiadomość od nich brzmi tak:
Witaj A********
Serdecznie dziękuję za kontakt z Działem Obsługi Klienta eBay w sprawie zwrotu prowizji od ceny końcowej do artykułu zakupionego przez mi****
Ag****uprzejmie informuję, że zwrot prowizji od ceny końcowej do transakcji z w/w kupującym niestety nie może zostać przyznany.
Wynika to z faktu, iż spór do przedmiotu 20***** rozstrzygnięty został przez Centrum rozstrzygania Paypal. Oznacza to, że według zasad z poniższego linka w przypadku spraw otwartych w Paypal zwrot prowizji od ceny końcowej nie może zostać Tobie przyznany.
http://pages.ebay.pl/help/sell/credits.html
Zapewniam, że rozumiem Twoje zdenerwowanie i rozczarowanie. W ndotychczasowej korespondencji wyjaśniliśmy powody naszej decyzji. Więcej informacji, pozy tymi, które już Ci przekazano, nie jestem w stanie udzielić.
Biorąc pod uwagę fakt, że udzielono Ci już wszystkich możliwych informacji, kolejne e-maile w tej samej sprawie będą przez nas czytane, ale pozostaną bez odpowiedzi.
Zachęcamy Cię raz jeszcze do zapoznania się z naszymi zasadami i Umową z Użytkownikiem:
Reguły i zasady serwisu eBay:
http://pages.ebay.pl/help/policies/overview.html
Umowa z Użytkownikiem:
http://pages.ebay.pl/help/policies/user-agreement.html
Mam nadzieję, że wyjaśnienia te okazały się pomocne.
W razie dodatkowych pytań pozostaję do Twojej dyspozycji.
Pozdrawiam serdeczne
Elżbieta
Dział Obsługi Klienta eBay
Chciałbym wiedzieć co o tym sądzicie. Tym bardziej że kwota prowizji to ok 100 zł
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
27-10-2015 21:35
Co Ty, o parę złotych? Szkoda zachodu i e-bay i PayPal o to chodzi. Czysty zysk, żadnych skarg.
Można sobie powyć do księżyca.E-bay przyśle ci gotowca:
"Biorąc pod uwagę fakt, że udzielono Ci już wszystkich możliwych informacji, kolejne e-maile w tej samej sprawie będą przez nas czytane, ale pozostaną bez odpowiedzi."
28-10-2015 18:04
Na policję wyłudzenie zgłosić 🙂 na przesłuchaniu od botów z supportu to samo zdanie by usłyszeli