
20-11-2014 18:29 — edytowano 20-11-2014 18:32
Ręce i opadły jak chiałem w piątek 14.11.2014 dokonać zakupów.
Zablokowane konto PayPal. W kij nie dmuchał kilkanaście tysięcy zablokowane.
PayPal zablokował konto dlatego, że niby duże obroty.
Recę mi opadły. Jednak blokada pieniędzy to jeszcze mały problem z głodu nie umrę.
Intryguje mnie to czy PayPal ma prawo do:
Odrazu piszę, że konto mamy zwerywikowane wszystkie kiedyś dokumenty firmy łącznie z dowodem osobistym otrzymali.
Tak to mnie nie trzepał nasz Urząd Skarbowy jak mieliśmy kontrolę.
Musiałem to wszystko wysłać bo inaczej nie oddali by kasy i nie odblokowali konta PayPal.
Jeden plus to naprawdę dobry kontakt telefoniczny z biurem obsługi PayPal w Irlandii i pomoc aby sprawę jak najszybciej doprowadzić do końca. Tu będę szczery obsługa bardzo miła mimo moich nerwów.
A to mail od PayPal.
Potwierdzenie nadania przesyłki
o Prosimy o przesłanie dodatkowych informacji w sprawie następujących transakcji:
Numer identyfikacyjny transakcji:
16-Oct-2014 23:50:28 BST tu numery trasakcji PayPal i tak do dołu
16-Oct-2014 18:36:04 BST
15-Oct-2014 19:00:22 BST
15-Oct-2014 07:48:29 BST
14-Oct-2014 19:33:13 BST
14-Oct-2014 13:16:49 BST
14-Oct-2014 07:32:59 BST
Abyśmy mogli kontynuować sprawdzanie tych transakcji, prosimy o przesłanie nam następujących informacji:
• Dokładny opis przedmiotu lub usługi, za który płaci kupujący.
• Miejsce (np. adres URL), w którym znajduje się ogłoszenie lub opis w sprawie sprzedawanego przedmiotu lub usługi.
• Potwierdzenie, że przedmiot, za który zapłacił Ci kupujący, został przez Ciebie dostarczony (lub potwierdzenie wykonania usługi). W przypadku wysłania przedmiotu dostarcz informacje z systemu monitorowania przesyłek.
• Jeśli przedmiot jeszcze nie został przez Ciebie dostarczony lub usługa nie została wykonana, prosimy o przesłanie informacji na temat spodziewanej daty dostarczenia przedmiotu lub wykonania usługi.
• Informacje dotyczące relacji lub powiązań biznesowych, które mogą Cię łączyć z osobami biorącymi udział w transakcji.
• Wszelką komunikację pisemną (np. wiadomości e-mail) potwierdzającą szczegóły dostarczone przez Ciebie w sprawie powyższych transakcji.
Abyśmy mogli zająć się tą sprawą jak najszybciej, prosimy o dostarczenie jak najwięcej informacji.
- Informacje kontaktowe dostawcy
- Informacje dotyczące modelu biznesowego:
o Przyczyna otrzymywania większych niż do tej pory kwot w ciągu miesiąca
o Spodziewana miesięczna wielkość sprzedaży za okres najbliższych sześciu miesięcy
o Czy wysyłki dokonujesz z magazynowanych przez Ciebie zapasów czy towar wysyłany jest do kupującego przez Twojego dostawcę (tzw. dropshipping?)
o Liczba pracowników
- Faktury za sprzedane przedmioty
- Zestawienie zysków i strat
- Sprawozdanie finansowe
- Rachunki zarządcze
- Dowód rejestracji spółki
Jak ma się do tego nasze prawo.
20-11-2014 19:01
nie nie miałem takiej sytuacji,podejrzewam że to robota konkurencji która cię zgłasza,mozliwe że naruszyłeś terytorium jakieś ważnego dystrybutora który chce cię wykosić.
20-11-2014 20:02
Masakra ale Cie dojechali. Ja wiem jedno - od dawna nie trzymam dużej sumy na PP. Wolę wypłacić na niższym kursie niż trzymać u nich kase.
Pozdrawiam
20-11-2014 20:39 — edytowano 20-11-2014 20:42
No własnie. Byłem zdziwiony gdyz od lat prowadzimy sklepy mielismy kontrolę s Urzędu Skarbowego i było wszystko dobrze.
Prowadzimy sklep stacjonarny sklep internetowy ( sklep internetowy nie podpiety pod PayPal ) od jakiegoś czasu tu na ebay próbujemy nowych mozliwosci bo i rynek duży.
Poddobno ktos dzwonił i nie odebraliśmy telefonu. Z zastrzeżonego nie odbieramy a PayPal dzwoni tylko raz tak tłumaczono.
Nerwów mnie to troche kosztowało tym bardziej, że staramy byc jak najbadziej na rekę do klienta nawet jak nie ma racji.
Jeden z argumentów to wieksza ilośc sporów i większy obrót niż w poprzednich iesiącach. Tylko PayPal powienien przesledzic te spory i korespondencję czego dotyczyły. Wszystkie spory zostały pozytywnie rozwiązane na naszą korzyść.
Przykro mi, że zostaliśmy tak potraktowni.
Co ciekawe otrzymałem wiadomość, że to standardowa procedura, której poddani sa wszyscy przedsiębiorcy.
A konkurencja ? Może....Szczerze powiem nie zaniżamy cen bo naprawdę nie a z czego.
20-11-2014 20:47 — edytowano 20-11-2014 20:48
Zawsze trzymamy na jakieś wydatki może spór będzie a i rachunki dość duże płacę za ten ebay.
To niech leżą przecież nie zginą. Ja PayPal traktuję poważnie i zawsze myslalem, że PayPal mnie też.
Myślę, że już ok będzie i nikt nie będzie kładł kłod pod nogi.
21-11-2014 09:14
odnośnie konkurencji,możecie mieć nawet wyższe ceny,chodzi tylko i wyłącznie o terytorium.Możliwe że przekroczyliście jakiś limit po którym zaczyna się grzebanie w waszym biznesie.
24-11-2014 09:47
Wygląda na to, że działasz w popularnej branży, która sprzedawcom i ebay przynosi duże zyski, zapewne ebay traktuje takich "szczególnie", ze względu na to, że to buduje ich wizerunek, a nie jakaś drobinica, jak będziesz się rozwijał u nich, to pewnie takich "kontorli" będzie więcej. Razor też ma rację, tort jest jeden i musiałeś komuś zabrać jego cześć, do którego był przyzwyczajony.