
27-01-2016 09:40
Witam wszystkich, zajmuję się prowadzeniem apteki internetowej dla firmy, która jest zarejestrowana w Polsce i planuje sprzedaż prduktów za granicę za pomocą ebay. Oglądałem sporo tematów na ten temat, ale dalej jestem zdezorientowany jak to wygląda. Czy ktoś, kto zajmuje się sprzedażą za granicę może odpowiedź na moje pytania i rozjaśnić całą sytuacje?
Przeczytałem o warunkach, tj. 10 komentarzy i 90 dni na polskim ebayu, które są wymagane do sprzedaży za granicę, nie bardzo mnie to interesuje. Przeczytałem także, że mogę sprzedawać na ebayu np. brytyjskim jeśli założę tam konto.
Teraz seria pytań:
Jeśli chcę założyć konto firmowe na brytyjskim ebayu, firma musi być zarejestrowana w UK, czy może być w Polsce? Muszę posiadać brytyjski numer telefonu aby aktywować konto? Produkty mogą być zlokalizowane w Polsce? Jak wygląda sprawa z wysyłką zagraniczną?
27-01-2016 15:31
musisz byc rezydentem UK czyli musisz byc tam zameldowany, również mususz miec konto bankowe w brytyjskim banku no i numer telefonu równiez
a wysyłac sobie mozesz skąd chcesz, lokalizacja nie ma znaczenia
01-02-2016 15:47
Załóż gdziekolwiek, byle nie w Polsce. Tutaj stoisz zawsze na przegranej pozycji u administracji. Nikt ci nic nie pomoże, a możesz stracić sporo kasy, bo na zachodzie jest zwyczaj stwierdzania, że paczka przyszła pusta i kolesie zostają z kasą i towarem. Ty możesz sobie powyć do księżyca. Wszelkie pisanie odwoływanie nic a nic nie daje. kasa zmienia właściciela po zgłoszeniu sporu.
05-02-2016 15:12
Poczytałem trochę tematów, w których się wypowiadałeś na ten temat i jestem przerażony. Wychodzi na to, że zakładanie konta firmowego na polskim ebayu to samobójstwo, a założenie konta firmowego na zagranicznych ebayach wymaga masy wysiłku w postaci zagranicznych kont, telefonów itp.
23-02-2016 16:24
Cześć
Nie sądze. Ja mam założone konto na co.uk i podałem wszystkie polskie dane, siedzibę w Polsce i normalnie sprzedaje.
Primary post from address: