
08-10-2013 17:15
Witam
Mam problem .
Niedawno sprzedałem na Ebay.co.uk towar który zapakowałem solidnie .
Tak zawsze pakuję i zawsze dochodzi bez uszczerbku.
Po tygodniu jak kupujący otrzymał towar zgłasz mi że dotarł do niegu uszkodzony i żąda odszkodowaniua 100 GBP za rzekomo zbita szybę.
Po kilku dniach pisze że są inne uszkodzenia .
Teraz podniusł stawkę do 180 GBP.
Oczywiście założył spór na Ebay które przyblkowało mi pieniądze na Paypal.
Jak teraz zgodze się na 180 GBP to znowu podniesie stawkę.
Jest to ewidentna lichwa.
Pisałem w tej sprawie na Ebay.pl ale nie uzyskałem pomocy.
Obawiam się że jak zamknie spór dając do rozstrzygnięcia przez Ebay.co.uk to rozwiąże to na korzyść kupującego.
i zwróciu towar który był sprawny i dobrze zapakowany.
Teraz wynajduje rózne rzekome uszkodzenia opisujące ze naprawa wyjdzie go najpierw 100 GBP a potem 180 GBP.
Niby jest jakiś program ochrony sprzedających.
Jak można by z niego skorzystać.
Prosze o poradę?
Pozdrawiam
Rafał
08-10-2013 17:59
Tu pewnie byles:
http://pages.ebay.pl/securitycenter/selling-safely.html
Pozostaje ci odpowiedziec ze towar byl dobrze zapakowany i zdac sie na decyzje Ebay. Ewentualnie odwolac sie.
08-10-2013 18:19
Czytałem tą stronę .
Znając Ebay.co.uk da wiarę kupującemu
Zgłosiłem też informację do Ebay.com o "prześwietlenie" uzytkownika.
Nie wiem czy to coś da.
08-10-2013 18:42
jeszcze zapomiałem dodac .
Gościu ma konto w singapurze a dane z Anglii.
Widac jakiś kombinator
15-10-2013 21:11
Witam
Powiedz że pokryjesz koszt zwrotu za towar.
Jeżeli to jest jakiś naciągacz to sprawa ucichnie, raz miałem podobną sytuacje, również miałem otwary spór w PayPal.
Oferowałem kupującemu że poniosę koszty za zwrot, ale musi odesłać towar.
Wygrałem sprawę a więc nie jesteś do końca na straconej pozycji o ile towar naprawdę nie jest uszkodzony 🙂
26-10-2013 08:48
Witam ponownie
Jak mozna było sie spodziewac spór rozstrzygnięty na korzyść kupującego.
Mimo że sprawa jest rozstrzygnięta przez Ebay nie PayPal ,sprawa nadal jest otwarta.
Teraz czekam na ruch kupującego.
Moje pytanie.
Ile czasy ma kupujący na zwrot?
Dodam że aukcja zakończyła się na początku września.
Pozdrawiam