
31-07-2014 13:02
Witam,
Sprzedałem płytę do Włoch, nowa, zafoliowana, oryginalna - japońskie wydanie zawierające charakterystyczny pasek OBI - wszystko zgodne z tym co było na aukcji. Wysłałem ją, podałem numery przesyłek itp itd. Po jakimś czasie kupujący otworzył spór, że płyta jest rozpakowana i zniszczona i poza tym to jest inne wydanie niż sprzedawałem. Załączył zdjęcie na którym widnieje ten sam album tylko wersja europejska, która nie posiada OBI. Paypal zarządał ode mnie zwrotu pieniędzy dla kupującego a jego poprosił o odesłanie przedmiotu. Zwróciłem i czekałem na odesłanie. Gdy dostarczono mi przedmiot okazało się, że kupujący podmienił płyty i wysłał mi zepsute europejskie wydanie. Wyszło, że straciłem i płytę i pieniądze. Zgłosiłem sprawę ponownie do PayPala wraz ze zdjęciami i opisem całej sytuacji. Nie pomogło, gdyż według pracowników PP płyta była nieoryginalna itp, zbywali mnie kilka razy tymi samymi odpowiedziami. Proszę o pomoc, co jeszcze mogę zrobić, żeby odzyskać albo sprzedany przedmiot albo pieniądze za niego?
Pozdrawiam.
31-07-2014 16:18 — edytowano 31-07-2014 16:19
Czarno to widzę. Nie wygrasz.
Mimo moich najlepszych intencji.
01-08-2014 08:41
Najpierw zwróciłeś pieniądze a potem czekałeś na przesyłkę? A czemu nie odwrotnie?
Trafiłeś na cwaniaka. Niestety.
22-08-2014 11:48
Zeby sprzedawac na ebay trzeba miec twardy tylek, tu sprzedawca nie ma lekko. Jest dymany z kazdej strony.