
04-10-2014 10:15
Odpowiedzcie proszę czy kupującemu z ebay.de koniecznie po zakupie trzeba wysłać fakturę.
Mam na mysli to powiadomienie w mailu.
Wiadomo, że na de. można czekać z wpłatą 5 dni.
Pacjent nie płaci nie odzywa sie ja zwracam się o zwrot prowizji.
Ale czy było moim obowiązkiem kliknąc na ten link i wysłać mu fakture.
Pozdrawiam i dziękuję.
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
04-10-2014 17:51
Jak klient nie płaci 4 dni to wysyłam tak dla spokoju jak nie ma wpłaty przez kolejne 24h to zgłaszam i dostaje zwrot prowizji. Napewno nie wysyłam każdemu tylko w takich sytuacjach j/w.
04-10-2014 17:51
Jak klient nie płaci 4 dni to wysyłam tak dla spokoju jak nie ma wpłaty przez kolejne 24h to zgłaszam i dostaje zwrot prowizji. Napewno nie wysyłam każdemu tylko w takich sytuacjach j/w.
04-10-2014 18:25
Tak myślałem. Dziękuję.
04-10-2014 23:01
ja wysylam fakture zaraz po zakupie, a jak nie zaplaci to po 4 dniach otwieram srawe