
27-02-2017 11:39 — edytowano 27-02-2017 11:42
W 9 dniu dni od zakończenia sporu odwołałem się od decyzji udowodniłem że przedmiot został dostarczony.W czasie sporu jeszcze nie było "deliverd" Bot z ebay odpisał mi żebym prosił kupującego o zwrot pieniędzy,kupujący napisał że mi nie odda pieniędzy bo według niego została złamana umowa określająca czas dostawy (nigdzie takiej nie było)
Pytanie w takim razie po co jest opcja odwołania skoro już w tak ewidentnych sprawach nie działa.
W regulamienie ebay nie ma nic na ten temat,ebay złamał swój regulamin.
27-02-2017 11:43
Miałem podobną sytuacje z Hiszpanem , 400zł poszło się wietrzyć , Paypal umywał ręce pisząc że nie moga cofnąć pieniędzy i żebym pisał do kupującego! Jawne walenie w .....
Nic dodać nic ująć.
27-02-2017 22:46
zapomniałem napisać że australijczyk pogroził mi negatywem za to że wysłałem mu fakturę
28-02-2017 13:47
Frajerski nos , ma pieniądze i towar .
A Ty nic z tym nie zrobisz.
to właśnie uroki sprzedaży na ebay ....
28-02-2017 16:40 — edytowano 28-02-2017 16:44
Witaj kolego,
PayPal gra w kulki, ponieważ ebay jest jego pracodawcą i ten pierwszy nie będzie podważał decyzji ebaya.
Jeżeli podczas sporu zaakceptowałeś zwrot i przesłałeś zwrotny label do kupującego i ebaya to kupujący zobligowany jest do odesłania towaru na twój koszt pod wskazany przez ciebie adres zwrotny (polecam opłacać eco label).
Mam podobmą sytuację w chwili obecnej młody anglik otworzył sprawę w PayPal w której to pisze, iż nie dostał towaru. Sprawa otwarta wczoraj, natomiast status wysyłki ukazuje 23 Luty przesyłka dostarczona. Adres się zgadza.
Jak myślisz, czy status "delivered" w momencie kiedy pracownik paypala będzie rozstrzygał spór, przechyli szalę zwycięstwa na moją korzyść.
Ciekawostka: 2 roszczenia na korzyść kupującego powodują, że twoje konto nie spełnia kryteriów sprzedaży (czerwony komunikat w zakładce konto).
28-02-2017 19:25
takie reguły ebay. Jak mogą to kradną.
02-03-2017 15:19 — edytowano 02-03-2017 15:21
Napisałem do nich w sprawie tej polityki obciążania środków sprzedających, a kupujących już nie zawsze. Musimy do nich pisać, być może wtedy coś zmienią.
06-03-2017 11:02
Miałam taką sprawę do USA Kupujący otworzył spór po 4 dniach zamknął.Zabrano mi 850 zł z konta.On po 12 godzinach otrzymał przesyłkę,ale było już za póżno.Wysłałam mu ze 20 faktur-zero odpowiedzi.Ebay nic nie pomógł z tego względu że przesyłka nie dotarła w szacowanym terminie dostawy.Szacowanym - nie gwarantowanym.850 zł wyparowało - nie ma jak wrzucić w straty firmy
13-03-2017 16:40
identyczna sytuacja tylko u mnie mineło ponad 3 miesiace od zakonczenia aukcji a przesyłke odebrano 3 tygodnie temu, pisze do paypala odpisuja mi ze nie moga nic zrobic zeby do ebaya pisać a ebay to samo ze do paypala i tak w kółko...