
17-11-2014 20:41 — edytowano 17-11-2014 20:46
Witam
Czy jest jakiś sposób aby anulować otwarty spór "cases".
Chodzi o to że kupujący otwiera mi spór że nie otrzymał przedmiotu.
Mam tracking number, sprawdzam i okazuje się że była proba dostarczenia ale nikt nie odebrał.
Więc piszę wiadomość do kupującego, że towar czeka na niego na poczcie, kupujący odbiera paczkę i zamyka spór i daje pozytywny komentarz.
Wydawało by się wszystko ok.
Ale we Wskaźnikach sprzedawcy pozostaje mi negatywny punkt "count" za "Requests: items not received"
a taka sytuacja powtórzyła mi się wiele razy przez co nie jestem na "eBay Top-rated"
Klient jest zadowolony a mimo to mam zaniżone noty.
Podobna sytuacja jest gdy klient otwiera spór tylko po to aby się coś spytać.( nie wszystcy wiedzą że w ten sposób szkodzą sprzedawcy)
Co robić?
18-11-2014 13:14
1 opcja "przestać sprzedawać" 2 opcja-olać to,wszyscy są narażeni.
Kupujący robią takie rzeczy złośliwie i nieświadomie,o niesprawiedliwości w traktowaniu stron transakcji mógłbym napisać książkę
18-11-2014 17:12
jest na to sposób, jak kupujacy otworzyl ci spor o nie otrzyanie przedmiotu umiesc trucking number w systemie ebay i po kilku dniach przekaz sprawe do rozstrzygniecia ebay, zawsze rozpatruja na twoja korzyc i nie zaliczaja do problemow. jedyny problem jest taki ze sprawe do ebay mozesz przekazac dopiero po kilku dniach w Niemczech po 10 dniach
18-11-2014 18:20
oprócz krajów w których tracking się urywa ale przesyłka dalej jest polecona np Australia,Izrael.W takich przypadkach sprzedawca traci pieniądze pomimo dowodów nadania i dowodów dostarczenia (po kilku miesiącach)