anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesprawiedliwie otwarty spór "Requests: items not received"

Witam

Czy jest jakiś sposób aby anulować otwarty spór "cases".

Chodzi o to że kupujący otwiera mi spór że nie otrzymał przedmiotu.

Mam tracking number, sprawdzam i okazuje się że była proba dostarczenia ale nikt nie odebrał.

Więc piszę wiadomość do kupującego, że towar czeka na niego na poczcie, kupujący odbiera paczkę i zamyka spór i daje pozytywny komentarz.

Wydawało by się wszystko ok.

Ale we Wskaźnikach sprzedawcy pozostaje mi negatywny punkt "count"  za "Requests: items not received"

a taka sytuacja powtórzyła mi się wiele razy przez co nie jestem na "eBay Top-rated"

Klient jest zadowolony a mimo to mam zaniżone noty.

Podobna sytuacja jest gdy klient otwiera spór tylko po to aby się coś spytać.( nie wszystcy wiedzą że w ten sposób szkodzą sprzedawcy)

Co robić?

Wiadomość 1 z 4
ostatnia odpowiedź
3 ODPOW. 3

Dot.: Niesprawiedliwie otwarty spór "Requests: items not received"

1 opcja "przestać sprzedawać" 2 opcja-olać to,wszyscy są narażeni.

Kupujący robią takie rzeczy złośliwie i nieświadomie,o niesprawiedliwości w traktowaniu stron transakcji mógłbym napisać książkę

Wiadomość 2 z 4
ostatnia odpowiedź

Dot.: Niesprawiedliwie otwarty spór "Requests: items not received"

jest na to sposób, jak kupujacy otworzyl ci spor o nie otrzyanie przedmiotu umiesc  trucking number w systemie ebay i po kilku dniach przekaz sprawe do rozstrzygniecia ebay, zawsze rozpatruja na twoja korzyc i nie zaliczaja do problemow.  jedyny problem jest taki ze sprawe do ebay mozesz przekazac dopiero po kilku dniach w Niemczech po 10 dniach 

Wiadomość 3 z 4
ostatnia odpowiedź

Dot.: Niesprawiedliwie otwarty spór "Requests: items not received"

oprócz krajów w których tracking się urywa ale przesyłka dalej jest polecona np Australia,Izrael.W takich przypadkach sprzedawca traci pieniądze pomimo dowodów nadania i dowodów dostarczenia (po kilku miesiącach)

Wiadomość 4 z 4
ostatnia odpowiedź