Nekatywny komentarz / Spór na PayPal

Witam,

 

zacznę od tego, że na eBay wystawiam dopiero od stycznia i jest to mój pierwszyt taki przypadek. Proszę o pomoc doświadczonych sprzedawców.

 

1. Klien z Włoch zakupił towar który wysyłałem następnego dnia... niestety poczta włoska proawdopodobnie nie śpieszyła się z dostarczeniem przesyłki. Kient napisał do nas wiadomość "gdzie jest mój towar jestem wsciekły itd..." opowiedzieliśmy mu całą sytuację, że towar został wysłany następnego dnia po zakupie podaliśmy numer przesyłki i przewoźnika.

 

Niestety otrzymaliśmy negatywny komentarz od kupującego a towar wreszcie do niego dotarł. Czy możemy coś zrobić w tej stuacji ? Da się jakoś unieważnić komentarz ?

 

2. Druga sutuacja : Wysłaliśmy towar do Indii - został on zatrzymany w Indiach w Urzędzie Celnym (normalna sprawa) niestety przez to, że tak długo to trwało klient otworzył spór który ostatecznie wygrał. PayPal czy tam eBay zwrócił całą kwotę za zakupy. My z ciekawości dzwonimy na Pocztę Polską w sprawie pomocy - okazało się, że paczka została już zwolniona z Urzędu Celnego i jest na poczcie u klienta w jego miscowości, że może on odebrać paczkę w każdej chwili... Co zrobić w takim przypadku ? Dlaczego eBay pobiera pieniądze skoro towar jest na poczcie u klienta ?

 

Mam nadzięję, że opisałem te sytuacje dosyć jasno 🙂

 

Proszę o pomoc.

 

Wiadomość 1 z 5
ostatnia odpowiedź
4 ODPOW. 4

Nekatywny komentarz / Spór na PayPal

1 od polowy listopada zeszlego roku do konca stycznia roku poczta wloska opieszale rejestrowala przesylki z zagranicy, ja poniewaz bardzo duzo wysylam do Wloch informowalem kupujacym mejlowo plus pisalem z poczta wloska na twiterze, dopirero po moich monitach raczyla rejestrowac przesylki.

 

Masz dwie mozliwosci napisac do kupujacego zapytanie czy ci uniewazni negatywa i wystawi, wtedy wysylasz wniosek do kupujacego, a on ma 10 dni od momentu wyslania na akceptacje

 

Mozesz tez wyslac mejla do serwisu, gdzie podajesz swoj login, kupujacego i numer przedmiotu

customerhelp_pl@ebay.com

 

2 a napisales w otwrtej sprawie, ze przesylka zostala zatrzymana przez urzad celny. Pisz w tej sprawie do serwisu przez kontakt z nami i opisz sytuacje, ja nie wiem jak to jest czy zwracaja kase czy nie, bo jeszcze w 6 letniej karierze nie mialem takiego przypadku

Wiadomość 2 z 5
ostatnia odpowiedź

Nekatywny komentarz / Spór na PayPal

1) mozesz poprosic kupujacego o zmiane opinii - byc moze sie zgodzi jesli odebral juz przesylke  http://pages.ebay.pl/help/feedback/questions/remove.html

 

2) Czy ebay/paypal zwrocil kase zanim dowiedziales sie, ze przesylka zostala zwolniona z urzedu i czeka na odbior? Sa ramy czasowe w ktorych sprawy sa rozpatrywane i jesli w tym czasie nie podales w ramch sprawy informacji o zwolenieniu przesylki , to podjeli decyzje o zwrocie kasy.

Wiadomość 3 z 5
ostatnia odpowiedź

Nekatywny komentarz / Spór na PayPal

1. Poprosić o zmiane komentarza lub jeśli sie niezgodzi:

 

http://pages.ebay.pl/help/feedback/questions/remove.html

 

poprosić serwis ebay o wymazanie negatywa powyżej link na oba sposoby

 

2. w sporach/ roszczeniach tak samo kupujący i sprzedajacy muszą w terminach udzielać odpowiedzi:

- brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy (nie podanie nr trackingowego czy brak informacji ze przesyłka utkneła na UC) znaczy zwrot kasy dla kupującego (a na dodatek kupujacy  moze pójść i odebrać przesyłkę z poczty)

Wiadomość 4 z 5
ostatnia odpowiedź

Nekatywny komentarz / Spór na PayPal

dla Ebay/Paypal nr przesyłki nie ma żadnego znaczenia,oddają kasę kupującemu w prawie każdej sytuacji według własnego uznania

Wiadomość 5 z 5
ostatnia odpowiedź