anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywna opinia nawet po nieoplaceniu zakupu ???

kulum_kum
Użytkownik
Sprzedalem przedmiot osobie z usa. Od Paypal dopstalem adres z Macedoni i zaraz po tym paypal zablokowal konto twierdzac, ze ktos chcial wyludzic przedmiot.
Kupujacy wystawil mi negatywa bo twierdzi, ze zablokowalem mu konto. Zlozylem wniosek o zwrot prowizji i po 10 dniach otrzymalem zwrot a negatyw zniknol. Dzisiaj widze, ze negatyw znowu sie pojawil nie wiadomo skad. Da sie jakos usunac ta opinie bo normalnie po zwrocie prowizji negatyw powinien zniknac na zawsze.
Wiadomość 1 z 2
ostatnia odpowiedź
1 ODPOWIEDŹ 1

Negatywna opinia nawet po nieoplaceniu zakupu ???

a gdzie jest niby ten negatyw, widzę tylko pozytywa, chyba, że o inne konto chodzi.


Da sie jakos usunac ta opinie bo normalnie po zwrocie prowizji negatyw powinien zniknac na zawsze.
mapa witryny (prawy górny róg) spóleczność > opinie > poproś o zmianę opinii
na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 2
ostatnia odpowiedź