
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
29-11-2013 23:44
Witam,
jak można zamknąć spór jeśli kupujący sam tego nie zrobi ?
Kupująca z Niemiec założyła mi spór o to że nie otrzymała przesyłki. Moim zdaniem już to było nieprawdopodbne - bo wyszło na to że priorytet w Polsce "szedł" dwa dni a w Niemczech aż 7 ale to już mniejsza z tym.
Teraz w mailu kupująca przyznała że otrzymała przesyłkę ale sporu nie zamyka, nie uczyniła tego także na moja prośbę.
Jak można zamknąć taki spór - czy np. wystarczy podanie numeru referencyjnego maila, w którym kupująca przyznała, że otrzymała kompletną przesyłkę ?
Osoby zorientowane proszę o podpowiedź.
Z góry dziękuję.
Zaakceptowano odpowiedź! Przejdź do odpowiedzi.
Zaakceptowane rozwiązania
Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-11-2013 23:12
Domyslam sie ze nie masz numeru do sledzenia przesylki zatem podaj numer email i zacytuj jego tresc.
Procedura jest taka: jesli osoba ktora otworzyla spor nie eskaluje go do roszczenia do okreslonego terminu to spor automatycznie zostanie zamkniety. Zatem nic nie musisz teraz zrobic. Czekaj az spor zostanie zamkniety ale gdyby kupujaca eskalowala do roszczenia (w co watpie bo i na jakiej podstawie) to wowczas bedziesz sie bronic jej emailem.
Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
30-11-2013 23:12
Domyslam sie ze nie masz numeru do sledzenia przesylki zatem podaj numer email i zacytuj jego tresc.
Procedura jest taka: jesli osoba ktora otworzyla spor nie eskaluje go do roszczenia do okreslonego terminu to spor automatycznie zostanie zamkniety. Zatem nic nie musisz teraz zrobic. Czekaj az spor zostanie zamkniety ale gdyby kupujaca eskalowala do roszczenia (w co watpie bo i na jakiej podstawie) to wowczas bedziesz sie bronic jej emailem.
Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-12-2013 12:15
Dziękuję.
Na szczęście kupująca sama po pewnym czasie zamknęła spór.
Kupujący zakłada spór a po otrzymaniu przesyłki nie chce go zamknąć
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
02-09-2016 15:42
moglibyście mi podpowedzieć jak zamyka się spór od strony kupującego? Które to zakładki..? Korzystam z ebay.uk a angielskiego aż tak dobrz nie znam i gubię się trochę w tym gdzie czego szukać. Wiem tylko że spór otworzyłam i wówczas widziałam gdzieś taką opcję, że mogę wycofać spór. Sprawa się rozwiązała pozytywnie a ja nie wiem jak to zakończyć.. Nie chcę by sprzedawca się niepotrzebnie denerwował tak jak autor wątku.

