
Kupujący z Malezji
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
24-02-2011 09:45
Witam, sprzedałem przedmiot kupujacemu z Malezji , po 4 dniach poinformował mnie że zapłaci za 35 dni bo zgubił kody od karty . Jednoczesnie zakupił inny przedmiot dzień później niż u mnie i dostał już za niego pozytywa ... Czy moge go "olać" i skorzystać z oferty drugiej szansy ?
Wiadomość 1 z 2
1 ODPOWIEDŹ 1
Kupujący z Malezji
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Dodaj do sekcji Moje zakładki
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj kanał RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednie treści
24-02-2011 19:10
oczywiście, że możesz; jeśli minęło 4 dni możesz otworzyć spór, to dostaniesz zwrot prowizji, on jeśli nie zapłaci na bank otrzyma ostrzeżenie od serwisu, ale może Ci zrobić psikusa i wystawić negatywa, Ty mu innego niż pozytyw niestety nie wystawisz
na pytania odpowiadam tylko i wyłącznie na moim oficjalnym fanpage'u na facebooku http://www.facebook.com/pages/pierebay/265041323615805?ref=hl
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
zalajkuj o odpowiedz na pytanie. Dzięki. Na PW wiadomości nie odpowiadam. Thx
Wiadomość 2 z 2

