
12-10-2014 11:57
Klient z USA zgłosił się do nas do sklepu stacjonarnego znalazł nas w necie czy nie sprzedamy mu poza ebay pary butów.
Kupujący z USA kupił buty z wyższej połki. Dostał paragon nie chciał faktury. Zapłacił na PayPal.
Odezwał się po otrzymaniu paczki i twierdzi, że dotał dwa inne buty to znaczy inne rozmiary.
To absolutnie nie jest mozliwe sprawdzam każdą parę dokładnie przed wysłaniem szczegónie, że cena wysoka i klient nie z naszego kraju chciałem być pewny, że nie ma wad towar który wysyłam.
Co zrobić z delikwentem.
Nie pozwoliłbym sobie oszukać klienta gdyż mamy firmę w Polsce ( sklepy stacjonarne, internetowe i tu na ebay od jakiegoś czasu sprzedajemy mamy dobre opinie.
Przyjmę jestem w plecy 2000 zł nie przyjmę nie mam pojęcia co będzie.
Jednak wiem, że dokładnie sam sprawdzałem na 1000% towar.
Wydaje mie się, że chce nas oszukać.
12-10-2014 13:33
niech zrobi zdjęcie butów,administracja Paypal w żadnym stopniu nie analizuje sporu tylko każe odsyłać kupującemu.Jeśli przygotował wcześniej przekręt to niestety już straciłeś pieniądze.Wystarczy że odeśle ci cokolwiek listem poleconym.
12-10-2014 14:14
12-10-2014 17:57
Jakie masz zasady zwrotow w sklepie? Tak uczyn.
Popros o zdjecie a nastepnie o odeslanie butow i zobaczysz i zadecydujesz. Odsyla kupujacy na swoj koszt, zwykle - chyba ze oglaszasz inaczej.
19-10-2014 10:51
niestety chyba masz racje ze chce CIE OSZUKAC ! Tak czy siak jesli jestes na 10000% pewien ,ze sie NIE pomyliles ( i tak jest faktycznie ) to w najlepszym przypadku dostaniesz 2 rozne buty i bedziesz musial oddac kase ! a w najgorszym dostaniesz stara pare butow ze smietnika i tez bedziesz musial oddac kase bo paypal chroni wszystkich kupujacyvh tak samo jak ebay bo to jest ta sama firma i ma te same zasady !generalnie w tym przypadku nie masz ,zadnych szans rozwiazac pomyslnie ta sytuacje ! Kiedys jeszcze paypal czy ebay wnikali w to co do nich piszesz a teraz za kazdym razem odpisza im ,ze przykro im ,ze tak sie stalo ale oni nie moga ingerowac w transakcje itd... z reszta sam sie przekonasz jak zaczniesz rozwiazywac ta kwestie ! Napisz wkrotce o dalszych losach tej sprawy bo pewnie wiele osob ma podobne przypadki. zycze powodzenia
20-10-2014 01:05
Ja mam ten sam problem tylko paczka poszła do Niemiec i dużo mniejszej wartości nie całem 15 euro. Gość twierdzi że brakuje zawartości paczki tzn, że wysłałem samo opakowanie bez produktu. Paczki sprawdzam przed wysłaniem nawet tą za 2 euro i mam 1000% pewności, że paczka wyszła kompletna. Niestety klient pisze co innego. Jedyną szansą to jeszcze weryfikować wagę paczki pomino że to była bardzo lekka paczka. Ale pewnie skończy się na mojej stracie bo klient odeśle mi samo pudełko.
21-10-2014 19:18
No popatrz mam to samo. Goś z Peru kupił dwie rzeczy bluzę i koszulkę zapłacił osobno. Ja mu to wysłałem w jeden przesyłce.
Mam pewność, że wkładałem obie rzeczy a gość załozył spór, że nie wysłałem mu koszulki.
Nie mam pojecia jak mogła wyparować koszulka skoro bluza doszła.
Spór załozył po 1.5 miesiąca.
21-10-2014 19:21